کد خبر: 945256
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد
فرمانده نیروی انتظامی گفت: دستگیری مجرمان، یکی از وظایف پلیس به شمار می‌آید، اما بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان یکی دیگر از موضوعات در دست اقدام است.

سردار حسین اشتری در بازدید از بخش های مختلف پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در جمع کارکنان پلیس آگاهی استان، اظهار داشت: اولین وظیفه نیروی انتظامی، جلوگیری از وقوع هر جرمی است و در این مسیر مبارزه با مواد مخدر نیز بخشی از این موضوع محسوب می شود.

وی بر برخورد با باندهای مواد مخدر و توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد تأکید و خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی، یکی از استان‌هایی است که معتاد متجاهر در آن کمتر دیده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی، بر آگاه‌سازی مردم از طریق رسانه‌ها و نیز نصب بیلبورد و تابلوهای هشدار دهنده در مناطق پرازدحام که احتمال سرقت وجود دارد، تأکید و تصریح کرد: دستگیری مجرمان، یکی از وظایف پلیس به شمار می آید اما بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان یکی دیگر از موضوعات در دست اقدام است.

سردار اشتری در خاتمه ضمن تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی، گفت: سعی کنید با سعه صدر همراه با احترام به مراجعان خصوصا مال باختگان پاسخگو بوده و برای رفع دغدغه و مشکلات آنها تلاش کنید.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر