کد خبر: 945218
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
حمیدرضا پگاه گفت: صرفاً به دنبال فیلم‌های سیاسی نیستم بلکه نقشی را بازی می‌کنم که از نظرم در جایگاه درست و استانداردی باشد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بازیگران فیلم سیاسی «دیدن این فیلم جرم است» حمیدرضا پگاه بود. پگاه در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که اثری سیاسی بود هم ایفای نقش کرده بود. در دو فیلم مذکور پگاه نقش انسان خیانتکار به وطن و مسئولی وطن فروش را بازی کرده بود.
حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من بازیگر هستم و تمایلم به حرفه بازیگری است. من حتماً همگرایی یا واگرایی با مضمون فیلم ندارم و صرفاً به دنبال فیلم‌های سیاسی نیستم بلکه نقشی را بازی می‌کنم که از نظرم در جایگاه درست و استانداردی باشد. بازیگر «دیدن این فیلم جرم است» در خصوص توجه به مضامین فیلمنامه بیان کرد: من با چندین کارگردان همکاری کردم. این همکاری با پروژ‌ه‌های مختلف به معنای تأیید یا رد همه آن‌ها نیست چراکه نمی‌شود با هر کارگردان یا نویسنده همگام و همراه باشم. هنگام انتخاب فیلم، تمرکز اصلی من روی فیلمنامه است، نه جزئیات مضامین.
پگاه درباره چگونگی ایفای نقش در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است»، اظهار کرد: مثل بقیه نقش‌ها عوامل مختلفی برای نتیجه بخش بودن کاراکتر کمک کرد. اول از همه فیلمنامه، سپس کمک‌های بجا و خوب کارگردان باعث شد بتوانم ایفای نقش کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار