کد خبر: 945215
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال امروز ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که تیم‌های شهرداری تبریز، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران، سایپا و عقاب نهاجا مقابل رقبای خود به برتری رسیدند. در حساس‌ترین بازی امروز شاگردان قوچان نژاد در تهران برابر سایپا شکست خوردند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این بازی که از ساعت ۱۶ برگزار شد در نهایت با حساب سه بر دو به سود سایپا پایان یافت. ست اول این بازی ۲۵-۲۱ به سود سایپا، ست دوم و سوم با نتایج ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۵ به سود پیام مشهد و ست چهارم ۲۵-۲۱ به سود سایپا شد. در ست پنجم نیز این تیم سایپا بود که موفق شد حریف خود را ۱۶-۱۴ شکست دهد. در جریان ست دوم این بازی، سعید مصطفی‌وند بازیکن تیم پیام مشهد بابت اعتراض به داوری با کارت قرمز جریمه شد.
شکست پیام مشهد برابر سایپا در هفته بیست و سوم لیگ والیبالجبار قوچان‌نژاد پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال، گفت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیم پر مهره سایپا بازی می‌کردیم که یار اول و آخرش باهم هم سطح هستند و گواه صحبت ما نیز ست چهارم بود که اکثرا بازیکنان ذخیره این تیم آمدند و بهتر از بازیکنان اصلی تیم حریف بازی کردند.
او افزود: ما در این مسابقه با برنامه بازی کردیم و می‌خواستیم با سرویس‌های هدفدار دفاع دریافت سایپا را دچار اشتباه کنیم، اما در ست چهارم بد بودیم. در ست پنجم نیز دست به تعویض زدیم. همانطور که می‌دانید ست پنجم حکم پنالتی را دارد. مهم بود که تمرکز بسیاری داشته باشیم، اما اشتباه ما در ست چهارم بود. شاید اگر بهتر مدیریت می‌کردیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.
قوچان‌نژاد در ادامه گفت: در امتیازات حساس به نظرم نیاز است از ویدیوچک استفاده شود، باید در امتیاز‌های حساس نیاز است از ویدئو چک استفاده شود. هیچ وقت نخواستم در داوری اعتراض کنم، اما ویدئو چک می‌تواند در امتیاز‌های حساس به تیم‌ها کمک کند. باید حساسیت بازی‌ها را مدنظر بگیریم و امیدوارم برای مرحله پلی‌آف این مسئله بهبود پیدا کند.
در دیگر بازی‌ها تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهروند اراک مقابل هم قرارگرفتند که این بازی سه بر صفر به سود فولادی‌ها به پایان رسید. تیم کاله مازندران در سه ست پیاپی شهرداری گنبد را شکست داد و در مجموع سه بر صفر پیروز بازی شد. سومین بازی این هفته نیز با جدال دو تیم شهرداری تبریز و دورنای ارومیه پیگیری شد که این بازی سه بر صفر به سود دبریزی‌ها به پایان رسید. در دیگر بازی امروز عقاب نهاجا توانست ۳ بر ۲ از سد شهرداری ارومیه بگذرد و ۳ امتیاز ارزشمند کسب کند.


نتایج کلی هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال
شهروند اراک صفر - ۳ فولاد سیرجان ایرانیان
کاله مازندران ۳ - صفر شهرداری گنبد
دورنای ارومیه صفر - ۳ شهرداری تبریز
سایپا تهران ۳- ۲پیام مشهد
عقاب نهاجا ۳-۲ شهرداری ارومیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار