کد خبر: 945188
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:
انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف به مناسبت ایام الله دهه فجر تولید شدند.

جوان آنلاین: مسلم معین رییس سازمان فضای مجازی بسیج در گفتگو ؛ با اعلام این خبر که انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف به مناسبت ایام الله دهه فجر تولید شدند، تاکید کرد: این دو مجموعه انیمیشن که با تکنیک موشن کمیک تولید شده اند، نگاهی انتقادی و طنز به تاریخ دارند و در دهه فجر در فضای مجازی تقدیم هموطنان می شوند.

معین تاکید کرد: مجموعه کاخ سیاه در زمان آینده و پس از فروپاشی حکومت فعلی ایالات متحده آمریکا اتفاق می افتد و یک کاراکتر پیرمرد مورخ در قالبی طنز به روایت داستانها می پردازد.

وی همچنین افزود: در انیمیشن خاطرات اشرف، برخی از قصه های کمتر شنیده شده در مورد شکل گیری حکومت پهلوی تا انقراض آن از زبان اشرف پهلوی روایت می شود و تصاویر انیمیشنی اشرف پهلوی و داستانهایی که او تعریف می کند از جذابیتهای ویژه این انیمیشن است!

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در ادامه عنوان کرد: همچنین برای نخستین بار دو محصول فاخر این سازمان با عناوین بازی رایانه ای ایران ۵۷ ( بهترین بازی فرهنگی سال ۹۶ جشنواره بازی های رایانه ای تهران ) و نرم افزار تعاملی جامع انقلاب اسلامی و انقلاب عشق که پیش از این رونمایی شده بودند، در این ایام منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار