کد خبر: 945174
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
شهردار تهران گفت: امروز در جنگی هستیم که ان‌شاءالله با هدایت رهبر معظم انقلاب، انسجام داخلی و به واسطه تجربه ۴۰ ساله انقلاب و با استفاده از کلمات کلیدی امام(ه) مانند کلمه «همه باهم» این شرایط سخت را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

جوان آنلاین: پیروز حناچی شهردار تهران در مسجد دانشگاه تهران در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: چهلمین سال انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و چهل در ادبیات و فرهنگ ما علامت بلوغ و بالندگی است و اگر یا این نگاه و نگاه مثبت که البته معمولا ما آموزش نمی‌بینیم برای اینکه موضوعات را مثبت هم ببینم، شاید قدری تامل کنیم.

حناچی با اشاره به برگزاری تمایشگاه دستاوردهای انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس گفت: وقتی اولین موشک به تهران اثابت کرد هیچکس نمی دانست چه اتفاقی افتاده و همین مسئله باعث شد تا ایران به فناوری موشک دست پیدا کند و یکی از موشک‌های که به کشور اثابت کرد مهندسی معکوس شد و امروزه اگر یکی از قوای بازدارندگی ما موشک است مدیون آن روزها هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد دشمنانی در منطقه برای ما پیدا شوند، آن زمان خیلی از ارکان نظام دچار خدشه شده بود و دشمنان سعی کردند از این فرصت برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند. 

شهردار تهران تاکید کرد: دوران جنگ می‌توانست تهدید بزرگی برای کشور باشد ولی امام (ره) این تهدید را به بزرگترین فرصت برای انسجام، وحدت و همدلی تبدیل کرد.

حناچی یادآور شد: ما در جنگ اعتماد به نفس پیدا کردیم و این دستاوردها نیتجه آن اعتماد است. در زمان جنگ هرکسی هرکاری از دستش برمی آمد انجام می‌داد، در دانشگاه تهران هم اقداماتی صورت گرفت که نتیجه بخشی از آن تشکیل شبکه‌ای بیمارستا‌ن‌های صحرایی شد.

به گزارش فارس، وی گفت: امروز هم وارد جنگی هستیم که فقط گلوله‌ای در آن شلیک نمی‌شود؛ انشالله با هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب، انسجام داخلی و به واسطه تجربه چهل ساله انقلاب و با استفاده کلمات کلیدی امام(ه) مانند کلمه « همه با هم» این شرایط سخت را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار