کد خبر: 945164
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
شاخص بورس با صعود ۱۴۱.۴۵ واحدی هفته را به پایان برد. همچنان اقبال خریداران به کامودیتی‌ها و بانکی‌ها بیشترین تاثیر بر رشد شاخص بورس داشت.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۴۱.۴۵ واحد رشد به ۱۵۸ هزار و ۵۳۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۴ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۱ واحد افزایش به ۴۵ هزار و ۹۵۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۶۹.۲۷ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۵۹۷ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۱۸.۹۸ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۸۰۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۳۴۲.۴۹ واحد رشد به ۱۷۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۱۲.۲۲ واحد افزایش به ۱۱۸ هزار و ۴۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۳۰.۹۸ واحد کاهش به رقم ۳۰۹ هزار و ۸۰۸ واحد رسید.

نماد فملی، وغدیر، وبملت، کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد ومعادن، شتران، فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۲.۰۶ واحد افزایش به رقم ۱۹۳۴.۸۵ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون برگ سهم در قالب ۱۲۲ و ۳۲۳ هزار برگ به ارزش ۳۶۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار