کد خبر: 945159
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
هوتن شکیبا، بازیگر نقش عبدالحمید ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» عنوان کرد:‌ کاراکتر من در این فیلم خیلی خاص بود، چرا که به لحاظ لهجه و زبان باید به پختگی می‌رسید و در این زمینه خیلی تلاش کردم.

جوان‌آنلاین:‌ هوتن شکیبا، بازیگر نقش «عبدالحمید ریگی» در فیلم خوش‌ساخت «شبی که ماه کامل شد» درباره ایفای این نقش به خبرگزاری فارس گفت: نقش عبدالحمید به دلائل مختلف برایم دشوار بود، چرا که لهجه و زبان خاص بود، ما خیلی تمرین کردیم و در فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه باید گشت و گذار می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: شرایط فیلمبرداری هم دشوار بود، بهرحال کاراکتر هم خاص و ویژه بود، من هم می‌بایست این نقش را باورپذیر می‌کردم تا کم و زیادی نداشته باشد.

شکیبا اظها رداشت: از خانم آبیار (کارگردان فیلم) تشکر می‌کنم، خیلی به من کمک کرد، امین میری برای لهجه‌ها و گویش خیلی کمکم کرد و خوشبختانه فکر می‌کنم موفق بودم.

وی در ادامه افزود: بهرحال بازیگر می‌بایست در هر نقشی بتواند ایفاگر کار باشد، من هم همه چیز را در نقش تعریف می‌کنم امیدوارم که موفق بوده باشم.

شکیبا با اشاره به اینکه صحبت کردن درباره نقش عبدالحمید و برادرهایشان مفصل است و زمان زیادی می‌برد،‌ درباره حضورش در پروژه‌های تئاتری «الیور توئیست» و «بینوایان» گفت:‌ من عادت به تئاتر دارم، از سال ۸۱ کار تئاتر کردم، به نظرم هر کدام تئاتر و سینما و تلویزیون ویژگی‌های خاص خود را دارند و بر همان اساس تعریف می‌شوند.

این بازیگر در پاسخ به سوالی که آیا باز هم تصمیم دارد در پروژه سنگین تئاتری ایفاگر نقش باشد،‌گفت:‌ بستگی به پیشنهادها دارد، هر چند من فعلا با گروه خودمان، گروه تئاتر تازه مشغول تمرین اجرایی هستیم که شاید یک سال هم زمان ببرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار