کد خبر: 945146
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با هدف حمایت و توسعه اجرای طرح‌های نوآورانه و فناورانه همکاری پارک علم و فناوری اردبیل با دانشگاه‌های ترکیه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور در دیدار با رایزن اقتصادی ترکیه در ایران که با دعوت پارک علم و فناوری و هماهنگی اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با هدف حمایت و توسعه اجرای طرح‌های نوآورانه و فناورانه همکاری پارک علم و فناوری اردبیل با دانشگاه‌های ترکیه توسعه می‌یابد.

وی بیان کرد: گسترش همکاری دانشگاه‌های استان با دانشگاه‌های ترکیه امری ضروری و لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظر است تا با تعامل‌افزایی و مشارکت‌های همه‌جانبه داشته باشیم که در این زمینه ایجاد بسترهای لازم از جمله اختصاص فضا برای این پارک اردبیل در پارک‌های استانبول و آنکارا در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: افزایش همکاری‌های بدون شک دستاوردهای ارزشمندی در توسعه فعالیت‌ها به دنبال خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به مرحله توسعه علمی و فناوری دست یابیم و در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی نیز به اهداف خود دست یابیم.

ابراهیم‌پور بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا زمینه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و ارائه محصولات با هدف معرفی پارک علم و فناوری استان تحقق یابد تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرده و با توسعه در تمامی عرصه‌ها از ظرفیت نخبگان و ایده‌پردازان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد برای ما این است که بتوانیم تولیدات خود را در کشورهای دیگر به نمایش بگذاریم و از تمامی ظرفیت‌های خود برای توسعه استان در زمینه توسعه نمایشگاه‌های مربوطه استفاده کنیم و از جوانان و نخبگان استفاده حمایت همه‌جانبه داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر