کد خبر: 945136
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
باحضور معاون اجرایی شهرداری تبریز انجام گرفت؛
باحضورحاج جلیل باحجب معاون اجرایی شهرداری تبریز، مهندس صادقی جانشین معاون اجرایی و مسولان اجرای احکام مناطق 10 گانه شهرداری تبریز، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی راهبردی برای اجرای صحیح قانون برگزار شد.

در این جلسه، معاون اجرایی شهرداری تبریز در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری در صف اول ارایه خدمات مطلوب به شهروندان است، تاکید کرد:  شهروندان تبریزی شهرداری را از خودشان می‌دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا باید به شهروندان خدمات مطلوب ارایه شود.

باحجب  ادامه داد: بخش عمده ای از مشکلات و معضلات شهری را ناشی از نداشتن انسجام و وحدت رویه در امور برای رسیدن به اهداف و اجرای طرح ها و برنامه های شهری است.

معاون اجرایی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم بایک فرهنگ سازی مناسب درکنار رضایت شهروندان و ارباب رجوع از شهرداری، این نهاد مردمی هم به حق وحقوق قانونی خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ماموران اجرای احکام شهرداری های مناطق 10 گانه بایدعمل به وظایف محوله و تسریع در امور  را مهم‌ترین وظیفه خود بدانند: لازم است ماموران اجرای احکام  شهرداری تبریز با سعه‌صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام کنند.

باحجب تاکید کرد: واحدهای مختلف مناطق 10 گانه و مرکز باید هماهنگ و با یک وحدت رویه برای احقاق حقوق قانونی شهرداری تبریز تلاش کنند.

گفتنی است در این نشست، جانشین معاون اجرایی شهرداری و نیز مسولان اجرای احکام مناطق 10 گانه شهرداری تبریز مسایل و مشکلات خود را بیان کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر