کد خبر: 945132
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در قضیه برجام کوتاه آمدیم، اما دشمنان جری‌تر شدند و اکنون نیز در FATF عده‌ای ساده‌لوحانه صحبت از کنار آمدن با موضوع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جمع مردم سراب اظهار داشت: انگیزه‌های دینی، حضور مردم و درایت و رهبری حضرت امام (ره) موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد و همین عوامل نیز تاکنون رمز ماندگاری و تداوم انقلاب بوده است.

وی صلابت و اقتدار مقام معظم رهبری و تدبیر امور انقلاب را مهم‌ترین نقطه قوت نظام عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در بزنگاه‌های مهم و حمایت از انقلاب، نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب و شهدا وفادار هستند.

آل‌هاشم با بیان اینکه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار موجب عقب‌نشینی آنها خواهد شد یادآور شد: در قضیه برجام کوتاه آمدیم اما دشمنان جری‌تر شدند و اکنون نیز در FATF عده‌ای ساده‌لوحانه صحبت از  کنار آمدن با موضوع می‌کنند، در حالی که غافل از این واقعیت هستند که دشمنی دشمنان با اصل نظام و حکومت دینی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به مشکلات متعددی که مردم با آن روبرو هستند، اظهار کرد: امروز مردم با بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها و ارتشاء و فساد اداری مخالف هستند و از مسؤولان انتطار دارند این مشکلات را با کمک خود مردم حل کنند.

وی پیشرفت های چشمگیر جوانان در عرصه‌های علمی را مورد اشاره قرار داد و آن را نشانه رویش‌های انقلاب دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها