کد خبر: 945128
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شاکله وجودی و رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است.

جواد رحمتی  در آئین بهره برداری از پروژه های شرکت توزیع برق شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی و خون شهیدان امنیت و آسایش قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست افزود: به برکت انقلاب اسلامی توسعه راههای روستایی و خط آهن چندین برابر شده است.
وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستای دارای راه آسفالته نداشتیم، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد اسفالت بودن 5 هزار و 800 کیلومتر راه روستایی و 2 هزار و 600 کیلومتر آزاد راه و 480 کیلومتر بزرگراه هستیم.
رحمتی با بیان اینکه خدمات رسانی به مناطق محروم در استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود مشکلات موجود در کشور که با شیطنت های خارجی روبرو بوده حرکت جهشی داشته است، افزود: استمرار خدمات رسانی و توزیع عادلانه خدمات در اولویت برنامه های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی به سوء استفاده های اقتصادی برخی از مسئولان از موقعیت شغلی اشاره کرد و افزود: سوء استفاده از مسئولیت و فساد اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و قوه قضائیه با تمام توان باید با آنها برخورد کند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با نقل خاطره از هشت سال دفاع مقدس، تبین فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان را خواستار شد و افزود: با اتحاد و همدلی می توان به تمامی مشکلات پیروز شد.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه 40 سال است که دشمنان با تمام توان برای انقلاب اسلامی مشکل تراشی کرده اند، افزود:حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب و حرکت بر مسیر ولایت تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
محمد وحدتی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصاد ظرفیت های خوبی برای تولید برق در کشور وجود دارد، افزود: زمینه تولید برق توسط خانواده ها نیز با حمایت هایی که در نظر گرفته شده وجود دارد و مازاد آن را نیز می توانند به دولت بفروشند.
سیدعلی موسوی فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم با بیان اینکه دردهه فجر امسال در این شهرستان 150 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد، افزود: تنها پروژه های دهیاری ها در این شهرستان افزون بر 80 میلیارد ریال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر