کد خبر: 945127
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: تامین امکانات و رونق در جامعه روستایی در کنار عزتمندی روستائیان از رویکردهای اساسی انقلاب و نظام اسلامی است.

محمدرضا مشایخی  در جمع اهالی روستای قره آور و مراسم افتتاح گازرسانی به این روستا اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا چهلمین سالگرد، نبوغ و بلوغ انقلاب بوده و برای رسیدن به این جایگاه مجاهدت ها و جان فشانی های بسیاری از سوی ملت و امام راحل (ره) انجام شده است.
وی با بیان اینکه اهداف نظام اسلامی ایران متعالی بوده و بر پایه مبانی اعتقادی و فکری است، افزود: انقلاب ما با شاخصه هایی از جمله رسیدن به استقلال و عزت متمایز از دیگر انقلاب ها در جهان بوده و هست.
مشایخی جنگ اقتصادی را بزرگترین مساله امروز کشور خواند و افزود: دشمن با ایجاد محدودیت ها و تحمیل تحریم های مختلف باعث شده تا با وجود تمامی مشکلات پیشبرد بیش از پیش خدمات در کشور را شاهد باشیم.
فرماندار میانه همچنین ایمنی، صیانت و نگهداری از بسترها و امکانات موجود از سوی مردم و مسئولین را ضرور خواند و گفت: این امکانات از بیت المال تامین شده و باید صیانت شود.
وی در ادامه مشارکت و همدلی اهالی و خیرین در اجرای پروژه های عمرانی را سبب تسریع در خدمات رسانی دانست و افزود: با وجود جنگ اقتصادی شاهد اجرای طرح های مختلف در شهرستان میانه هستیم و 530 میلیارد ریال طرح همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین در آیین کلنگ زنی فاز دوم کشتارگاه صنعتی در میانه توسط بخش خصوصی گفت: فاز یک این پروژه در سال 94 با حضور استاندار محترم وقت آذربایجان شرقی کلنگ زنی شده و به لحاظ توجیه فنی و اقتصادی، تکمیل فاز اول برای تامین نیاز شهرستان باید سرعت داده شود.
مشایخی بر ضرورت هماهنگی و مساعدت در اجرای این طرح از وی مسئولین تاکید و اظهار امیدواری کرد که تا اردیبهشت سال 98 فاز اول این کشتارگاه آماده بهره برداری شود. 
وی تکمیل زنجیره فعالیتهای این کشتارگاه بر اساس زمانبندی را خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر