کد خبر: 945085
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
روحانی:
رئیس جمهور گفت: شما می‌خواستید ما چهلمین سال انقلاب را جشن نگیریم، ولی ببینید که تمام استان‌ها در حال افتتاح صد‌ها پروژه کوچک و بزرگ هستند.

جوان آ‌نلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی در تالار وحدت خطاب به آمریکایی‌ها اظهارداشت: چرا سالهاست دروغ می‌گویید و کشور‌ها را اشغال می‌کنید؟

وی تصریح کرد: ما با کتاب باید جواب بدهیم و اگر (آمریکایی ها) می‌خواهید ایران را به چهل سال قبل برگردانید ما این ارتجاع را نمی‌پذیریم.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: آن دروان که شما بر گمرک و اقتصاد ایران حکومت می‌کردید باز نمی‌گردد و ما به گذشته بر نمی‌گردیم و راه ما درست بوده است و این را آمار‌ها نشان می‌دهد.

به گزارش مهر، روحانی با اشاره به آمار ارائه شده توسط وزیر ارشاد، ادامه داد: سال ۵۸ سهم زنان نویسنده ۴ درصد بود و امروز ۳۲ درصد است و شما می‌گویید اسلام ضد زن است، پس چرا زنان ما در همه عرصه‌ها پیشرفت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمار و ارقام به ما می‌گوید دختران فرهیخته ما همطراز مردان در دانشگاه‌ها قبول می‌شوند.

رئیس جمهور خطاب به کشور‌های غربی گفت: شما می‌خواستید ما چهلمین سال انقلاب را جشن نگیریم و شما در ایران پایکوبی کنید، ببینید این چهلمین سال انقلاب است و تمام استان‌ها در حال افتتاح صد‌ها پروژه کوچک و بزرگ هستند.

روحانی خطاب به حاضرین و نویسندگان در تالار وحدت، یادآور شد: راه پیشرفت ما در دستان شماست، درست است و ممکن است شکل آن دیجیتال شود، اما همچنان به کتاب مراجعه می‌کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
ولی سیاست شما با کاهش چند صد درصدی ارزش پول ملی و به دنبال آمریکا و اروپا دویدن ادامه دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار