کد خبر: 945077
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
آقای پمپئو گفته رییس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است.

جوان آنلاین: عباسعلی کدخدایی طی یادداشتی در اعتماد نوشت: آقای پمپئو گفته رییس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است.

اولا رییس‌جمهور ایران خود در تمام اتفاقات و تلخ و شیرین‌های انقلاب مسوولیت داشته، بنابراین نمی‌تواند چنین نظری داشته باشد، ثانیا انقلاب اسلامی ایران وابسته به اشخاص نیست «با» یا «بدون» آنها حرکت می‌کند، هیچ فردی در ایران جایگاهی برتر از امام خمینی(ره) نداشته است و با رحلت او انقلاب متوقف نشد.

ثالثا دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای دوست و دشمن آشکار شده است و شما در سیا (CIA) همه این آمارهای قبل و بعد انقلاب را دارید، یک‌بار لطفا مرور کنید. رابعا اگر در این سال‌ها انقلاب ایران شکست خورده بود برای مذاکره با آن، این‌قدر التماس نمی‌کردید و متوسل به تحریم و تهدید و خالی کردن جیب شیوخ عرب و منافقین دلقک و تشکیل کمیته ویژه با رژیم صهیونیستی و راه‌اندازی سفارت مجازی و... برای سرنگونی‌اش نمی‌شدید!

خامسا اگر تا دیروز امریکا، ایران را در برابر سیاست‌های خود می‌دید، امروز در میان شرکای اروپایی امریکا نیز انشقاق ایجاد شده و این یکی از نشانه‌ها افول قدرت امریکاست که پیش‌تر نیز برخی اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی بدان تصریح کرده بودند. شما و رییس‌جمهورتان روزی نیست که از قدرت ایران و از تاثیری که ایران انقلاب اسلامی بر مردم منطقه دارد، سخن نگویید.

همه اینها به کنار، این واقعیت که چهل سال پیش نیروهای شما از ایران اخراج شدند و امروز از سوریه، عراق و افغانستان، قابل کتمان نیست. اکنون باید سوال نمود آیا اهداف ایران انقلابی محقق نشده است یا خیال‌های خام شما؟ فعلا خیال‌های خام شما، با وجود میلیاردها دلار هزینه، نتیجه نداشته و این خود نشانی از این واقعیت که شما هر لحظه شکست خورده‌اید.

آقای پمپئو خواب خوش و خیال خوش هر دو یک منشا دارند آن هم...؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار