کد خبر: 945076
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سازمان تربیت بدنی آجا اقدام به برگزاری مسابقات قویترین مردان ارتش نمود.
جوان آنلاین: هشتمین دوره مسابقات قویترین مردان آجا در روز سه شنبه مورخه ۱۶ بهمن به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب تیم‌هایی از نیرو‌های تابعه ارتش ج. ا. ا. برگزار و در نهایت مقام اول این دوره از رقابت‌ها به تیم میزبان یعنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) رسید و تیم‌های نیروی زمینی و نیروی هوایی ارتش ج. ا. ا. به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) قهرمان مسابقات قویترین مردان ارتش شدگفتنی است امیر سرتیپ صباحی فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، امیر جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی آجا به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمد عزت پور قویترین مرد ایران در سال ۹۷ و جمع کثیری از قهرمانان و عنوان داران این رشته ورزشی جذاب و مهیج در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز حضور داشتند.
شایان ذکر است در بخش انفرادی محسن مسن ابادی از تیم پدافند هوایی اول، علی اصغر آفتاب از نیروی زمینی دوم و محسن ربیعی از تیم پدافند هوایی به مقام سوم دست یافتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار