کد خبر: 945015
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج خبرداد
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج از افزایش 19 درصدی درآمد شهرداری در 10 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

علی سلطانی مقدم اظهار کرد: طی 10 ماه گذشته 829 میلیارد تومان از بودجه شهرداری جذب شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ( 697 میلیارد تومان) با رشد 19 درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: این افزایش درآمد در شرایط فعلی که ساخت وسازها به دلایلی چون رکود و التهاب بازار مسکن کاهش داشته، امیدوارکننده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج افزود: از مجموع این درآمدها 644 میلیارد تومان به صورت نقد و 185 میلیارد تومان نیز در قالب تهاتر جذب شده است.

این مسئول با اشاره به برخی موانعی که جذب بودجه امسال را با مشکل مواجه کرده، ابراز کرد: امسال برخی ردیف‌های بودجه ای دولت مثل کمکِ سوخت که در بودجه نهایی شهرداری‌ها لحاظ شده بود، عملا حذف شد.

سلطانی فر ادامه داد: علاوه بر این، امسال پیش بینی صورت گرفته در بحث فروش اموال که 500 میلیارد تومان در نظرگرفته شده بود محقق نشده است.

وی اضافه کرد: همه این عوامل باعث شده در جذب بودجه امسال عقب بیفتیم که امید است تا پایان سال جبران شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کاهش بودجه جاری امسال، گفت: علی رغم افزایش قیمت‌ها و تورم، امسال در بحث بودجه جاری با کاهش یک درصدی مواجه بودیم که به نوبه خود نوعی درآمدزایی محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار