کد خبر: 944996
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی مطرح کرد:
نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی از تلاش دشمن برای افزایش اختلافات مذهبی و قومی‌ در کشور خبر داد و گفت: دشمن در حال برنامه ریزی است و باید هوشیار باشیم.

 حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل ‌هاشم  در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در این شرایط ویژه که دشمن در تلاش است وحدت مردمی را برهم زند باید اتحاد حفظ شده و این اتحاد و همدلی موجود با محوریت ولایت‌ فقیه،  محکم ‌تر حفظ شود.

وی با بیان اینکه اتکا به نفت به ضرر اقتصاد ایران است، افزود: بی ‌توجهی به درون ‌زایی اقتصاد یکی از مشکلات کشورمان است، متکی بودن اقتصاد به نفت دیگر مشکل کشورما است که این یکی از جنایت ‌های رژیم شاه بود.

وی یکی دیگر از موانع کشور را فراموش کردن روحیه انقلابی و جهت نهضت امام عنوان کرد و گفت: خیلی ها ادعا می کنند که در خط امام قرار دارند ولی باید در عمل نشان داده شود. اطاعت از امام راحل در اطاعت از رهبری تحقق یابد. در این شرایط ویژه کشور باید همه مردم و مسئولان تابع ولایت فقیه باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مصرف‌ گرایی یکی از موانع پیشرفت کشور است، اظهار داشت: زیاده ‌روی در خرج کردن و اشرافی‌گری از جمله چالش‌ها و موانع توسعه کشور است.

آل هاشم با بیان اینکه دل خوش کردن به خارجی‌ ها به جای تکیه بر مردم اشتباه است، افزود: سرگرم شدن به اختلافات قومیتی و قبیله گرایی سیاسی و جناحی ترفند دشمن است و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما ایرانی هستیم و همه جای ایران سرای من است، گفت: نباید اجازه سوء استفاده به دشمن داده شود.

وی سپس به دستاوردهای نظامی و دفاعی کشورمان طی این چهل سال عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گسترش روزافزون تحریم ‌ها علیه کشور، متخصصان بومی را وا داشت تا  به خودکفایی و خوداتکایی سوق بیاورند و با بالا بردن بردن همت، کشور را بی ‌نیاز از قدرت‌های جهان سازند. ساخت هواپیمای آموزشی مانند پرستو، شفق، تندر، خودکفایی در تولید انواع سلاح‌ ها، جت‌ های جنگنده مافوق صوت رادار گریز مانند صاعقه، آذرخش و ساخت انواع هواپیماهای بدون‌ سرنشین، تعمیر موتور هواپیما و بالگردها از جمله دستاوردهای انقلاب در بخش نیروهای مسلح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر