کد خبر: 944910
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
معاون اجتماعی پلیس پایتخت:
معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: راهبرد اصلی پلیس در حوزه جامع‌محوری پیشگیری اجتماعی است چرا که معتقدیم پیشگیری اجتماعی مقدم بر اقدامات پلیسی است.

به گزارش خبرنگار ما،همایش فعالان ادارات دولتی، شورای معتمد پلیس و خیرین امنیت‌ساز صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد.سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت به حضور ۸۵ نفر از معتمدین محلی در این همایش اشاره و اظهار داشت: امنیت در جامعه ما یک تولید اجتماعی است که نیاز به مشارکت همه اقشار و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دارد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با تاکید بر این مطلب که راهبرد اصلی در حوزه جامع محوری، پیشگیری اجتماعی است، تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی مقدم بر اقدامات پلیس است؛ بنابراین در تلاشیم حوزه معتمدین محلی را در پلیس پایتخت ارتقاء دهیم و از ظرفیت معتمدین محلی و نخبه‌های فرهنگی و اجتماعی در بحث پیشگیری و برقراری نظم و امنیت در سطح کلانتری‌ها بهره ببریم.

وی به برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی در بخشی از کلانتری‌ها با حضور معتمدین پرداخت و گفت: با همکاری معتمدین در نقاط آسیب‌پذیر، ۱۰۰ حوزه استحفاظی را پاکسازی کردیم.

این مقام ارشد پلیس پایتخت که به برپایی ۲۸۰ جلسه با حضور ۲۴۰ نفر از معتمدین در کلانتری‌ها در سال گذشته پرداخت و گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۳۰ نفر معتمد محلی شناسایی و ۱۴۴ کارگاه آموزشی برگزار شد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت تصریح کرد: یکی از راهبرد‌های پلیس تهران تعامل و هماهنگی با ادارات دولتی به دلیل افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در حوزه اقدامات انتظامی و در سطحی پیشگیری اجتماعی است؛ در این بین بحث تفاهم نامه با سازمان‌های دولتی در دستور کار است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار