کد خبر: 944906
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
در ۹ ماهه امسال تحقق یافت؛
بیش از ۱۲۵ میلیون تومان صدقه در ۹ ماهه امسال با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی توسط مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مهدی رنجکش، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه جمع‌آوری الکترونیکی کمک‌های مردمی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در نه‌ماهه امسال مردم نیکوکار اصفهان بیش از ۱۲۵ میلیون تومان صدقه با استفاده از کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای تلفن همراه سنا و سکه پرداخت کردند.
رنجکش افزود: این رقم در مقایسه با صدقه الکترونیکی جمع‌آوری‌شده در مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است.
وی کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده به روش‌های الکترونیکی را منحصر در صدقه ندانست و گفت: پرداخت‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین، کمک به اطعام نیازمندان و زکات فطره از دیگر زمینه‌هایی است که در آن‌ها مبالغی با استفاده از روش‌های نوین توسط مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت‌شده است.
رنجکش همچنین گفت: روش‌های نوین و الکترونیکی در کنار همه مزایای خود این امکان را به نیکوکاران می‌دهند که منطقه جغرافیایی موردنظر برای مصرف مبلغ کمک خود را مشخص کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خاطرنشان کرد: کل کمک‌های جمع‌آوری‌شده با روش‌های نوین در ۹ ماهه امسال ۳۹۳ میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
وی حرکت به سمت افزایش سهم پرداخت‌های الکترونیکی از کمک‌های نیکوکاران را ناگزیر دانست و گفت: پول کاغذی و سکه در گردش نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری یافته است و بیشتر مراودات مالی مردم از مسیر کارت‌های بانکی انجام می‌شود و این مسئله ضرورت افزایش روش‌های کمک به نیازمندان در بسترهای جدید را دوچندان می‌کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار