کد خبر: 944892
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
قائم کمیته امداد اردبیل:
قائم کمیته امداد اردبیل گفت: در استان اردبیل ۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که نیازهای اولیه دانش‌آموزان و ۵۰ درصد شهریه دانشجویان از طریق کمیته امداد تامین می‌شود.

بهروز زلالی در مراسم آغاز به‌کار چهلمین مرکز نیکوکاری اردبیل اظهار داشت:  هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری محرومیت‌زدایی و خدمت به مستضعفین بر اساس مسئولیت اجتماعی و انسانی است که در این زمینه اقدامات انجام یافته شایسته تقدیر است.

وی افزود: نیازها و سطح نیازها به روز شده و محدود به تامین نان و امکانات اولیه زندگی نسیت و به همین خاطر اعتبارات نهادهای حمایتی جوابگوی این نیازها نیست و به همین خاطر بخشی از این نیازها به نهادها و مراکز مردمی واگذار می‌شود که در این زمینه تلاش و جدیت ما توسعه این اقدامات است.

زلالی اظهار کرد: در استان اردبیل 6 هزار و 500 نفر دانش آموز و 700 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که نیازهای اولیه دانش‌آموزان و 50 درصد شهریه دانشجویان از طریق کمیته امداد تامین می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: طی کردن راه خدایی از طریق اعمال و نیات خیر تحقق می‌یابد و اگر اعمال ما با نیت خیر و در مسیر خدایی باشد زندگی دنیوی و اخروی ما سعادتمند می‌شود.

اسحق رسولی افزود: روحیه خیرخواهی در بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بالاست و علی‌رغم مشکلات مالی موجود، از کمک به امور خیریه هیچ وقت کوتاهی نکرده و دست به خیر بوده‌اند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد، مولود انقلاب و از آثار پربرکت امام خمینی(ره) هستند و در چهل سالگی انقلاب آثار و برکات آنها را در پر‌کردن بسیاری از خلاء‌ها مشاهده می‌کنیم.

رسولی تصریح کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و طراحی سیستم توانمند تامین اجتماعی، تعداد افراد نیازمند و آسیب‌پذیر روز به روز کم شده و مسئولان در برآوردن این مطالبه عمومی همت وافر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر