کد خبر: 944858
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کردستان:
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کردستان گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های قوه قضائیه است و تمام پتانسیل‌های دورن‌سازمانی صرف رسیدگی به این مهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، جباری یکشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان بیجار که در آمفی‌تئاتر امیرنظام گروسی برگزار شد، با بیان سخنی از نبی مکرم اسلام(ص)  اظهار داشت: عدالت پایه حکومت و حاکمیت است و قوه قضائیه در سرلوحه وظایف خود مأمور اجرای عدل در جامعه است.

جباری ضمن اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی علیه کشورمان، بیان کرد: دشمنان از تمام توان برای رسیدن به مقاصد استکباری خود استفاده می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: زمین‌گیر کردن حکومت‌های اسلامی از اهداف شوم و منفور استکبار است که در اصل آنها با حقیقت دین مبین اسلام مقابله دارند.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کردستان بر آگاهی مردم در برابر تمامی فتنه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دشمنان تأکید کرد.

جباری سنگر خدمت به مردم را فرصتی مغتنم شمرد و گفت: فرصت خدمت به مردم برای مسوولان  مصداق نعمت الهی است چرا که مسوولیت بخشی از جامعه را عهده‌دار می‌شوند.

وی اضافه کرد: دادگستری بیجار مجموعه خدومی دارد که در بحث کاری از نظر کمی و کیفی چندین برابر نرم جهانی مشغول به کار و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کردستان در ادامه گفت: صیانت از حقوق عامه از دغدغه‌هایی است که برطرف‌کردن آن همراهی و همکاری نهادها و ارگان‌های دولتی را می‌طلبد.

وی افزود: دادستان سردمدار صیانت از حقوق عامه است لذا مجموعه دستگاه قضا باید از ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق این مطالبه به حق مردم استفاده کند.

جباری همچنین تصریح کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی هم از اولویت‌های قوه قضائیه است که تمام پتانسیل‌های دورن‌سازمانی صرف رسیدگی به این مهم می‌شود.

وی به مسئله قاچاق هم گریزی زد و اضافه کرد: به مقوله قاچاق تنها به دید اقتصادی نگریسته نمی‌شود بلکه مسئله‌ای اقتصادی است.

این مسوول گفت: دشمن سعی دارد هزینه نظام را بالا ببرد و باعث خارج شدن ارز از کشور و پایین آمدن ارزش پول کشور شود لذا ما باید در این زمینه آگاه باشیم.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کردستان از دیگر وظایف قوه قضائیه را صیانت از اموال بیت‌المال نام برد و گفت: بسیاری از اراضی ملی در معرض تجزیه قرار دارد و ما باید با همکاری ادارات و ارگان‌های مربوطه تلاش خود را به کار گرفته تا از این امر جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/75/2330

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر