کد خبر: 944849
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
نهمین جشنواره تجلیل از فعالان اوقات فراغت آذربایجان شرقی با حضور در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا برگزار شد.

ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان در ابتدای مراسم ضمن خوش آمدگویی به حضار، نام نویسی و ثبت نام شرکت کننده ها در دوره های فراغتی در پورتال جامع اوقات فراغت گام خوبی برای ساماندهی اوقات فراغ جوانان برشمرد. 
  
وی خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی، اولین استانی بود که افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت را با حضور معاون امور جوانان وزیر برگزار و راه اندازی کرد. 
  
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: باید سعی کنیم در سال آتی تغییرات و اصلاحاتی در روند اجرای برنامه‌های اوقات فراغت انجام دهیم تا بیشتر از سنوات گذشته و سال‌جاری بتوانیم به جوانان شرکت کننده در دوره های غنی سازی اوقات فراغت خدمت رسانی کنیم. 
  
علیار راستگو، فرماندار تبریز و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در رابطه با ساماندهی و نظارت بر غنی سازی اوقات فراغت قدردانی و تشکر کرد. 
  
وی ادامه داد: طرحهای غنی سازی اوقات فراغت باید در مناطق کم برخوردار، محروم و مستعد ناهنجاری‌های اجتماعی بیشتر اجرا شود. 
  
وی همچنین با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهم ترین دستاورد آن، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اشاره و استقلال و آزادی را در کنار ارتقا جایگاه دینی با تکیه بر نظام دموکراتیک اسلامی یکی از بزرگترین این دستاورد ها خواند. 
  
راستگو گفت: از قشر جوان درخواست میکنم که از نظام جمهوری اسلامی و اتهامات وارده به آن از سوی دشمنان دفاع کنند و از دستاوردهای آن سخن بگویند تا با بازتاب این توانمندی ها باعث خوشحالی و شادکامی ملت شریف ایران و عذاب دشمنان این مرز و بوم شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر