کد خبر: 944782
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، با تبریک قهرمانی آسیا به قطر گفت که تیم‌هایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان شکست داد، قویتر از تیم ملی قطر بودند.
جوان آنلاین: برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: صادقانه بگویم که بی‌صبرانه در انتظار آغاز لیگ هستیم و یکی از داربی‌های‌مان را پیش رو داریم. پدیده تیمی است که لیاقت جایگاهی که هست را دارد چرا که با بازی خوب و نتایجی که کسب کرده به این جایگاه رسیده است. تیم یحیی گل‌محمدی بسیار مدرن بازی می‌کند. آن‌ها در دیدار برابر استقلال هم بسیار خوب کار کردند، اما خوشحالیم بعد از مدت‌ها هواداران‌مان را می‌بینیم. امروز هم همه آمده بودند و تیم کامل بود البته بودیمیر کمی مصدوم است و مصدومیت ربیع‌خواه هم کامل برطرف نشده است.
او افزرود: در حال حاضر در لیگ چهار سرمربی لیگ برتری داریم که قبلاً سرمربی تیم ملی بوده‌اند. هم من هم افشین قطبی و علی دایی و امیر قلعه‌نویی قبلاً هدایت تیم ملی را بر عهده داشته‌اند. حتی علی منصوریان هم در این بین بوده است. اما مهم‌ترین مساله این است که در کنار ما سپاهان، پدیده و تراکتورسازی هستند و این شش امتیازی که استقلال از ما عقب است اصلاً چیز مهمی نیست و قطعاً لیگ جذابی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولس درباره حضور بشار رسن در تمرین تیمش گفت: امروز اولین جلسه تمرین او بود و باشگاه علاقه دارد که قراردادش را تمدید کند. ما البته هدفمند بازیکنان جدید را جذب کردیم و از همان آغاز فصل شروع کردیم. در تمام پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم و از همه مهم‌تر نیمکت قوی داریم.

وی درباره پیشنهاد تیم‌های عربستانی به او گفت: طبیعی است که پیشنهاد دارم، چون مربی‌ای هستم که در دو جام‌جهانی بوده‌ام و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا هم تجربه کار دارم. در سه کشور هم قهرمان بوده‌ام. من پیشنهاد دارم، اما فعلاً با پرسپولیس قرارداد دارم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا با بشار رسن به خاطر تأخیر یک هفته‌ای در تمرین پرسپولیس برخورد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: این مساله مربوط به باشگاه می‌شود و قطعاً جریمه خواهد شد. ما برخی بازیکنان را قبلاً کنار گذاشتیم و برخی را هم جریمه کردیم و از نظر بازیکنان نگرانی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره قهرمانی قطر گفت: به تیم قطر تبریک می‌گویم؛ و البته قبل از شروع جام ملت‌ها قطر را یکی از گزینه‌ها می‌دانستم، اما نه برای قهرمانی؛ ولی قطر با شایستگی قهرمان شدند. همه بازی‌ها را بردند. بازی‌های خیلی سختی داشتند. هم عربستان، هم کره جنوبی، هم امارات میزبان را بردند، هم عراق را و در فینال ژاپن را بردند که بازیکنان‌شان همه بازیکنان شاغل در تیم‌های اروپایی بودند. ما هم السد را بردیم که ۷ تا ملی‌پوش داشتند و الدوحیل را بردیم و به جرأت می‌توانم بگویم آن تیم‌هایی که بردیم از تیم ملی قطر قوی‌تر بودند.

او در پاسخ به سوالی درباره جدا شدن چند بازیکن جوان از پرسپولیس گفت: بله گفتم تیم خیلی خوبی داریم و طبیعی است که بازیکنان جوان برای‌شان بهتر است که بازی کنند. بعضی‌ها را نگه داشتیم، ولی بعضی‌ها را هم نمی‌توانستیم نگه داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار