کد خبر: 944753
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
روزنامه «میرر» انگلیس اعلام کرد
در جریان موج سرمای کشنده در آمریکا بیش از ۲۰۰۰ پرواز لغو شد. آخرین اخبار دریافتی از کشته شدن ۲۱ تن در سرمای کشنده آمریکا حکایت دارد.
جوان آنلاین: تصاویر منتشره شده و به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت اسفبار بی‌خانمان‌های شمال آمریکا در سرمای کشنده در این کشور حکایت دارد.

به نوشته روزنامه «میرر» این تصاویر شوک آور نشان می‌دهد که چگونه بی‌خانمان‌های آمریکا مجبورند سرمای کشنده زیر ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند.
بر این اساس، تاکنون دست‌کم ۱۸ نفر به‌خاطر سرمای کشنده در آمریکا جان خود را از دست داده و انتظار می‌رود تعداد بیشتری در این سرما تلف شوند.
 
تلف شدن ۱۸ بی‌خانمان آمریکایی در سرمای شدید +تصویر
 
تلف شدن ۱۸ بی‌خانمان آمریکایی در سرمای زیر ۶۰ درجه سانتیگراد/ تصاویر

به گزارش دانشجو، در تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی افراد بی‌پناه خوابیده در کیسه خواب پوشیده از برف مشاهده می‌شود.

به نوشته میرر، دریاچه شهر میشیگان کاملا یخ زده و شهر وضعیت اضطراری گرفته است. سازمان هواشناسی نیز با هشدار به شهروندان گزارش کرده که پدیده سرمازدگی در ۱۰ دقیقه اتفاق می‌افتد.

در جریان موج سرمای کشنده در آمریکا بیش از ۲۰۰۰ پرواز لغو شد. در شهر شیکاگو نیز سرمای ۲۵ تا ۲۸ درجه زیر صفر گزارش شده است. آخرین اخبار دریافتی از کشته شدن ۲۱ تن در سرمای کشنده آمریکا حکایت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار