کد خبر: 944735
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: نخستین جشنواره ملی گچ با هدف معرفی این ماده معدنی غنی در استان سمنان، فروردین 98 برگزار می‌شود.

احمد همتی در شورای اداری و افتتاح هم‌زمان پروژه‌های شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان، ایام خجسته دهه فجر را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: ظرفیت‌های شهرستان سرخه و استان بسیار بالاست و خواسته ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در حد ملی است.

وی تصریح کرد: سمنان از نظر معادن ششمین استان کشور و با تنوع بسیار زیاد بوده و در شهرستان سرخه با وجود معادن متعدد گچ و سلستین می‌توان با به‌کارگیری علم روز و فرآوری و پرهیز از خام فروشی اقدامات مناسبی صورت داد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نخستین جشنواره ملی گچ را در فروردین 98 برگزار خواهیم کرد تا علاوه بر شناساندن ظرفیت‌های موجود در این حوزه بتوانیم سرمایه‌گذاران را به این بخش سوق دهیم.

همتی بیان کرد: در بخش کشاورزی مجلس توان بالایی گذاشت و طرح‌های خوبی مصوب کرد؛ تا 85 درصد هزینه‌های آبیاری تحت‌فشار و صنعتی را دولت می‌پردازد.

وی بیان داشت: اگرچه استان سمنان در زمینه آبیاری کشاورزی در کشور پیشرو است؛ اما همه باید کمک کنند تا با یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی، بهره‌وری بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بعد صنعت، شهرستان سرخه از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همتی بیان کرد: در حال پیگیری رفع مشکلات ابلاغ ساختار اداری شهرستان سرخه هستیم؛ در دولت تدبیر و امید، 18 اداره در شهرستان سرخه دایر شده است.

وی تصریح کرد: بحث آب مثل بسیاری از چالش‌های دیگر باید از بعد ملی دیده شود؛ به‌خصوص که بزرگ‌ترین چالش کشور است و باید عقلانی‌تر و منطقی‌تر با آن مواجه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید در مسائل کشور دچار بخشی‌نگری و منفعت‌طلبی منطقه‌ای شویم و باید در چارچوب عقل و منطق جلو رفت.

همتی با بیان اینکه منافع و مصالح کشور که خون هزاران شهید برایش ریخته شده است، بر هر موضوعی اولویت دارد، گفت: همه باید برای رفع مشکلات وارد میدان شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار