کد خبر: 944734
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی فرنگی
رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در حالی با حضور ۱۱ کشور در شهر استانبول ترکیه آغاز شده که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تلفیقی از کشتی گیران امید و بزرگسال در ۵ وزن به مصاف مدعبان رفتند که امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم با شکست کشتی گیری از کشور ترکیه به مدال طلا دست یافت و پویا ناصرپور با غلبه بر حریفی از ترکیه و سعید عبدولی با پیروزی بر کشتی گیری از بلغارستان در اوزان ۵۵ و ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. محمدجواد رضایی و علی اکبر حیدری در اوزان ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: رحیم علی آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره مسابقات جام وهبی ترکیه گفت:این مسابقات بیشتر جهت شناسایی کادر فنی و تجربه اندوزی برخی کشتی ژگیران جوان ما میباشد. ما مسابقات آسیایی مغولیتان را در پیش داریم و کادر فنی برای این که بتواند با دست باز راهی مسابقات شوند سعی می‌کنند در این تورنمنت‌ها با آزمایش کشتی گیران بهترین‌ها را انتخاب و راهی تورنمنت آسیایی کنند.
وی افزود: مسابقات جام وهبی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که همان طور که گفتم این پیش زمینه‌ای باری مسابقات آسیایی است که بچه‌ها باید در آن حضور پیدا کنند. کادر فنی با شناختی که در تورنمنت ترکیه از بچه‌ها بدست می‌آورند آن‌ها را راهی مسابقات آسیایی مغولستان می‌کنند. در واقع برترین‌های جام وهبی راهی مسابقات آسیایی می‌شوند.
علی آبادی: برترین‌های جام وهبی راهی مسابقات آسیایی می‌شوندعلی آبادی با اشاره به نتیج روز نخست مسابقات خاطر نشان کرد: کشتی فرنگی کشورمان تلفیقی از امید و بزرگسالان در ۵ وزن به مصاف مدعبان رفتند که امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم با شکست کشتی گیری از کشور ترکیه به مدال طلا دست یافت و پویا ناصرپور با غلبه بر حریفی از ترکیه و سعید عبدولی با پیروزی بر کشتی گیری از بلغارستان در اوزان ۵۵ و ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. محمدجواد رضایی و علی اکبر حیدری در اوزان ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند. طلای کاویانی نژاد نشان می‌دهد که او می‌تواند در وزن ۷۲ کیلو حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطعا کادر فنی، بخصوص محمد بنا این قضیه را درک می‌کند و در اینده نزدیک روی او سرمایه گذاری می‌کند. با شناختی که از بنا دارم او از کاویانی نژاد ستاره می‌سازد.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه هدف مسابقات مغولستان است اظهار داشت: قطعا مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخورداراست بخصو اینکه هدف ما از حضور در این تورنمنت برای انتخابات کشتی گیران برتر در مسابقات مغولستان است که سعی داریم بهتریم کشتی گیران در این مسابقات شرکت کنند. البته ما در مسابقات تختی هم که هفته گذشته برگزار شدیم کادر فنی کشتی گیران امید را زیر نظر داشتند، و تا آنجا که اطلاع دارم پس از تورنمنت وهبی استانبول ترکیب اصلی معرفی خواهند شد. همان طور که گفتن هدف اصلی ما انتخاب بهترین نفرات برای اعزام به رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا اولان باتور است.
مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال آبان ماه سال آینده در مجارستان برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات سال آینده برگزار خواهد شد که زمان پیشنهادی ما اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۸ است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر اولان باتور مغولستان برگزار خواهد شد و ما برای شرکت در این رقابت‌های قهرمانی آسیا اولان باتور مغولستان ۳ اردو بسیار حرفه‌ای را درنظر گرفته‌ایم و امیدوارم با هماهنگی کادر فنی بتوانیم بهترین ترکیب را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار