کد خبر: 944724
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
عضو شورای شهر کرج :
عضو شورای شهر کرج گفت: بهمن‌ماه برای ملت ایران یادآور روزهای همدلی، یکپارچگی و ایستادگی مقابل ظلم و جور است.

اکبر سلیم‌نژاد، عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: در بهمن ۵۷ مردم ایران با رشادت توانستند پرونده رژیم شاهنشاهی را برای همیشه در این کشور ببندند و شرایط روی کارآمدن جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

این مسئول با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ابراز کرد: بهمن ماه برای همه ما یادآور همدلی، وحدت و یکپارچگی است به همین دلیل باید به طرق مختلف یاد و خاطره آن ایام را زنده نگه داریم.

وی گفت: امروز وظیفه ما است که آرمان‌های امام(ره) و انقلاب را به نسل جدیدی که درکی از بهمن ۵۷ ندارند، منتقل کنیم.

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: انقلاب ۵۷ انفجار نور بود و مردم با بیرون انداختن شاه از کشور نشان دادند که دیگر حاضر نیستند زیر بار زور بروند و به بیگانگان وابسته باشند.

وی گفت: شاهان خودکامه در طول تاریخ با تاراج ثروت‌های طبیعی و منابع خدادادی و خوش خدمتی در برابر اربابان غربی و شرقی، از واگذاری هر امتیازی به ازای تکیه بیشتر بر صندلی قدرت اِبایی نداشتند که این یکه تازی‌ها با قیام تاریخی امام راحل(ره) پایان یافت.

سلیم‌نژاد ابراز کرد: با گذشت ۴۰ سال از روی کار آمدن جمهوری اسلامی شاهد بالندگی و توسعه روز افزون کشور در زمینه های مختلف هستیم و به کوری چشم دشمنان این روند ادامه خواهد داشت.

عضو شورای شهری کرج افزود: ملت قهرمان ایران در سال های پس از روی کار آمدن «جمهوری اسلامی» و پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی، در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کرده و با صبر و شکیبایی بر مشکلات و تحریم ها فائق آمده‌اند.

وی گفت: دولتمردان باید قدر مردمی که در همه شرایط پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده‌اند را بدانند و برای رفع مشکلات آن‌ها شبانه‌روزی تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار