کد خبر: 944722
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس گفت: رسیدگی به مشکلات بیش از 90 درصد مراجعین به میز خدمت مدیریت شهری فردیس در دستور کار قرار گرفت.

منوچهر غفاری در آیین برپایی میز خدمت ادارات شهرستان فردیس ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس با همکاری همه ادارات و ارگان های شهرستان فردیس به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به استقرار میز خدمت در مصلی شهرستان فردیس اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود: معاونین و مدیران شهرداری فردیس در این آیین حضور یافتند تا پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان باشند.

شهردار فردیس با بیان اینکه میز خدمت ادارات شهرستان فردیس در فضایی با نشاط و نشئات گرفته از روحیه خدمت گذاری برگزار شد، تاکید کرد: مدیران ستادی مدیریت شهری فردیس سعی کردند براساس ضوابط و قوانین پاسخگوی مطالبات مراجعین به میز خدمت باشند.

به گفته وی، مدیران و مسئولان حاضر در میز خدمت مدیریت شهری فردیس در راستای رفع مشکلات مراجعین با بهره گیری از پتانسیل های قانونی تلاش کردند.

غفاری با اعلام اینکه در میز خدمت مدیریت شهری فردیس سعی کردیم با کمال احترام پاسخگوی مردم باشیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه رفع مشکلات برخی از شهروندان خارج از قوانین بود به همین منظور به آنها اعلام کردیم که مطالبه آنها قانونی نیست و نمی توانیم اقدامی در این راستا انجام دهیم.

به گفته وی، پیگیری مطالبات و رفع مشکل بیش از ۹۰ درصد مراجعین به میز خدمت مدیریت شهری فردیس در دستور کار قرار گرفت.

شهردار فردیس در بخش دیگری عمده مطالبات مراجعین به میز خدمت مدیریت شهری را تعیین و تکلیف بدهی جرائم کمیسیون ماده صد اعلام کرد و گفت: مطالبه این عزیزان ارائه تخفیف و تقسیط عوارض آنها بود که مدیریت شهری فردیس در این راستا همکاری های لازم را انجام داد.

وی در پایان از ارائه لایحه ای در خصوص افزایش ۵ درصدی تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت های نقدی عوارض صدور پروانه های ساختمانی به شورای اسلامی شهر فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به مناسبت دهه مبارکه فجر انجام شده است و شهروندانی که تا پایان سال جاری برای پرداخت عوارض صدور پروانه به صورت نقدی اقدام کنند، از ۳۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار