کد خبر: 944721
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
مدیرعامل آبفای استان البرز خبرداد
مدیر عامل آبفای استان البرز اعلام کرد که همزمان با فجر چهلم انقلاب ، عملیات اجرایی خطوط اصلی انتقال آب 2 منطقه کمالشهر و شهرجدید هشتگرد به اتمام رسید.

غلامرضا رضایی فر اظهارداشت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر190میلیارد ریال به صورت جهادی اجرا شده است.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها ، تکمیل شبکه آبرسانی به قطعه هفتم شهرجدید هشتگرد است که تابستان امسال تصفیه خانه آب این طرح احداث شده واکنون با ظرفیت 90 لیتر درثانیه در مداربهره برداری است.

به گفته وی، شرکت آبفا با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و نیز احداث 2 مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 15 هزار متر مکعب، آبرسانی به ساکنان قطعه هفت شهر جدید هشتگرد را با صرف اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل منابع داخلی وزیر ساخت مسکن مهر انجام داده است.

رضایی فر افزود: طرح آبرسانی به کمالشهر با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال واحداث یک مخزن ذخیره،به ظرفیت پنج هزار متر مکعب از دیگر طرح های جهادی است که مشکل ساکنان کمالشهر را مرتفع می کند.

مدیر عامل آبفای استان البرز گفت: این طرح با آبدهی 150 لیتر در ثانیه از تصفیه خانه آب شماره 2 کرج تا کمالشهر به طول پنج کیلومتر اجرا شده که اعتباری بالغ بر70 میلیارد ریال از محل منابع داخلی، استانی ومصوبات سفر ریاست جمهوری برای آن صرف شده است.

ساکنان شهر جدید هشتگرد و کمالشهر در سال های اخیر با مشکل کمبود آشامیدنی مواجه بودند.این 2منطقه حدود 180 هزار نفر جمعیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار