کد خبر: 944702
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد
استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح بیش از دو هزار پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از افتتاح بیش از 2 هزار پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و 94 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی صورت گرفته است.

وی افزود: در این دهه همچنین عملیات اجرایی 21 پروژه دیگر از جمله چند ناحیه و شهرک صنعتی در سطح استانی آغاز می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه بخش خصوصی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی مشارکت داشته‌اند، افزود: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر، یک‌هزار و 100 پروژه در مناطق روستایی اجرا شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از افتتاح 20 پروژه صنعتی و 53 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی خبر داد و گفت: چند پروژه ارزشمند در بخش معدن اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان انجام شده و به عنوان مثال در حال حاضر 35 درصد قطعات مورد نیاز صنایع خودروسازی کشور در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه اشتغال و محیط زیست دو اولویت اصلی مدیریت استان است، بیان کرد: اشتغال به عنوان موتور محرکه تمام بخش‌ها و مسائل زیست محیطی به عنوان زیرساخت زندگی سالم و توسعه پایدار به طور جدی مورد توجه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر