کد خبر: 944700
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی:
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در بین مسئولان و مردم است، گفت: فتنه جدید با کلید واژه معیشت و اقتصاد طراحی شده است.

مرتضی صفری،  در همایش نقش رسانه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور امام جمعه مرند و معاون استاندار آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد، با انتقاد از برخی مسئولان اظهار داشت: بسیاری از مدیران امروز در بازگویی عملکرد انقلاب اسلامی، مناسب عمل نکرده اند.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته اتفاقات مثبت آنطور که باید انعکاس داده نشده و با جناح بازی ها، مسابقه وعده دادن به مردم در کشور به راه افتاده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین با تشریح دلایل معجزه قرن ۲۰ نامیدن انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران جزو یکی از کشورهایی بود که به لحاظ دفاعی و نظامی در منطقه از اقتدار قابل قبولی برخوردار بود اما انقلاب اسلامی به دست یک مردی به وقوع پیوست که فاقد هرگونه امکانات و تجهیزات نظامی بود که با کاریزمای خاص خود، مردم را همراه خود کرد.

صفری با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی عنوان کرد: مباحث مادی و دنیوی جزو اهداف بسیاری از انقلاب های دنیاست اما چون ماهیت انقلاب اسلامی دینی است با مدل های غربی قابل تحلیل نیست.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار هستیم و هر روز هم تشدید می شود که باید هوشیار باشیم، اذعان داشت: یکی از افتخارات نظام اسلامی این بود که علیرغم اینکه بیش از ۹۸ درصد مردم به آن رأی دادند، تمامی صاحبان و نمایندگان مناصب نیز با نظر و رأی مردم انتخاب می شوند.

 

ایران امروز مستقل ترین کشور دنیاست

صفری با اشاره به اینکه استکبار امروز بر روی ناکارآمدن جلوه دادن حکومت مردم سالاری دینی تبلیغ می کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمامی محاسبات بین المللی را بر هم زده و این یکی از مهم ترین دلایل دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی اظهار داشت: ایران امروز مستقل ترین کشور دنیاست و استقلال ما از آمریکا نیز بالاتر قرار دارد چرا که امروز در آمریکا لابی صهیونیست حاکم است و امروز در شرایطی قرار گرفتند که حزب الله لبنان هم مرز رژیم غاصب اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا خواص را دچار خطای محاسباتی کند، تاکید کرد: امروز در عرصه های بین المللی و حوزه های دفاعی و سیاست خارجی، دست برتر داریم و امروز اگر ملت بزرگ ایران و مسلمانان کشورهای مختلف می توانند به زیارت عتبات عالیات بروند به غیر از اقتدار جمهوری اسلامی حاصل نشده است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه فتنه جدید با کلید واژه معیشت و اقتصاد طراحی شده است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند خطای محاسباتی را در نخبگان، مسئولان و مردم ایجاد کند و القا می کنند که تنها راهکار برون رفت از این مشکلات، برقراری ارتباط با آمریکاست.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آماده ترین گزینه برای جایگزینی دشمن در انقلاب اسلامی رضا ربع پهلوی است، گفت: دشمن به تغیبر رفتار ما راضی نخواهد بود و این یک تحلیل ساده انگارانه است، دشمن به جز از بین رفتن جمهوری اسلامی به چیز دیگری قانع نیست.

وی خروج آمریکا از برجام با عربده کشی و وقت کشی اروپایی ها را از سیاست های گذشته استکبار دانست و ادامه داد: استکبار در فتنه پیش رو، دست کاری در بازار ارز و دلار، ایجاد نارضایتی و به صحنه آوردن طبقه متوسط کشور در اعتراض ها را در دستور کار قرار داده است.

صفری با بیان اینکه ما امروز هزینه عزت مان را می دهیم، گفت: تنها ۲۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم است و مابقی مشکلات با تدبیر قابل حل است، مردم نباید اینگونه فکر کنند که اگر ما با غرب و استکبار سازش کنیم وضعیت زندگی بهتر می شود.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی در بخش دیگری با انتقاد از عدم ساماندهی فضای مجازی اذعان داشت: مردمی بودن، حمایت بیش از پیش از جریان توسعه در ابعاد مختلف کشور، تبیین گفتمان انقلابی گری، تقویت همیشگی وحدت و وفاق ملی، مقابله با ناامیدی از اولویت های صداوسیماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر