کد خبر: 944697
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به افتتاحیه جشنواره فجر و تقدیر از افراد بدسابقه در آن مراسم نشان آن دارد که نفودی‌های فرهنگی و هنری در داخل وزارت ارشاد حضور دارند، گفت: خیلی غمناک است که در جشنواره فجر از دستیار اشرف پهلوی در سینمای طاغوت تقدیر به عمل آید.

سردار زین‌العابدین خرم  در مراسم اختتامیه اولین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر سپاه به همراه آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز روز دوازدهم بهمن، روز ورود امام راحل به ایران است که ایشان با خود عزت، عظمت، اسلام و نظام جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه دهه فجر روز تجدید میثاق امت با ولایت است، گفت: نباید در این روز از یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، امنیت پایدار میهن و مدافع حرم غافل شد، چراکه پایداری انقلاب به لطف خدا و جهاد شهدا و ایثارگران بود.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: امروز در شهری کنگره سپاه را برگزار می‌کنیم که دیار علامه‌ها، ۱۰ هزار شهید، شهر اولین‌ها از جنس فرهنگ، دیانت، اسلام و شهر شهریار است.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار نظامی و دفاعی سپاهیان بر همگان روشن است، تصریح کرد: این کنگره اثبات کرد که سپاه یک اقتدار فرهنگی و هنری در خود گنجانده است.
خرم با اشاره به مراسم افتتاح جشنواره فجر، ادامه داد: تمام آثار در این کنگره در بطن انقلاب اسلامی جاری و ساری خواهد شد؛ این جشنواره برای انقلاب و متعلق به این نظام، کشور و ملت است.
وی افزود: در این مراسم متاسفانه شاهد سخنان وقیحانه و تهمت‌آمیز توسط کارگردان بدسابقه و برخی تقدیرشوندگانی که هیچ ربطی به اسلام ندارند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم.
فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: جالب است که هر چهار نفر از این تقدیرشوندگان در هنر سینمای طاغوت از خود آثار گذاشته‌اند ولی از آنها در روز جشنواره انقلاب اسلامی تقدیر شد.
وی متذکر شد: مراسم افتتاحیه فجر امسال به مثابه این است که در مراسم صلح و آبادانی از جنگ طلبان تقدیر شود.
خرم اذعان داشت: خیلی غمناک است که در جشنواره فجر از دستیار اشرف پهلوی در سینمای طاغوت تقدیر به عمل آید.
وی با تاکید بر اینکه افتتاحیه جشنواره فجر و تقدیر از افراد بدسابقه و تهمت به انقلاب اسلامی در آن مراسم نشان از آن دارد که نفودی‌های فرهنگی و هنری در داخل مدیریت وزارت ارشاد حضور دارند، تصریح کرد: اینها باید در پیشگاه ملت عذرخواهی کرده و از این عمل خود توبه کنند.
فرمانده سپاه عاشورا با استناد به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه شهادت هنر مردان خدا است و این هنر را هنرمندان به ظهور رسانده‌اند، توضیح داد: شاخصه‌های آثار کنگره سپاه عبارت از انسان‌سازی، تعقل، حکمت، تهذیب و نفس زبان فطرت است.
وی خاطرنشان کرد: هنرمندان انقلابی در این چند روز حضور خود پیام‌های انقلاب را در قالب اعتماد به نفس برای جوانان عرضه کرده و وظیفه سترگ خود را به اقشار مختلف نشان دادند.
خرم با ابراز تاسف از اینکه در دنیای امروز سیاست، از هنر استفاده نادرست کرده و آن را در اختیار شهوت، استهاله هویت انسان قرار می‌دهند، گفت: الحمدالله ما در راس نظام، ولی‌فقیه داریم که خود یک هنرمند در همه ابعاد است.
وی ادامه داد: خشنودیم که رهبری هنرمند و هنر شناس داریم به طوریکه ایشان یک روح تازه از هنر اسلامی را در دیدارهای خود دمیده است و ما شاکر این نعمت هستیم.
فرمانده سپاه عاشورا خبر داد: در این مراسم میزبان میهمانان بین‌المللی از جمله مسوول الحشدشعبی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر