کد خبر: 944696
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اکران 22 فیلم سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تبریز آغاز شده است، گفت: فیلم های این جشنواره از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه جاری در سه سالن سینما در تبریز به ‌نمایش درخواهد آمد.

محمد محمدپور  در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات، زمان بندی و نحوه برگزاری این رویداد هنری در استان، اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و طبق تفاهم صورت گرفته از سوی سازمان سینمایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌، ١٧ فیلم از فیلم‌ های بخش رقابتی و پنج فیلم در بخش سیمرغ و پروانه‌ ها به روی پرده می رود. 
وی با اشاره به اینکه زمان و مکان نمایش فیلم های جشنواره در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شده، گفت: اکران همزمان فیلم ‌های جشنواره فجر با هدف تحقق نگرش عدالت فرهنگی و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره‌ گیری از آخرین تولیدات سینمایی کشور صورت می ‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری همزمان این جشنواره در مراکز استان ‌ها و دسترسی مخاطبان سینما به آثار ارایه شده در این جشنواره، حرکت مناسبی در حوزه‌ فرهنگ و هنر محسوب می ‌شود.
محمدپور اظهار داشت: فیلم‌ های یادشده در پردیس ‌های سینمایی ٢٢ بهمن، ‌ستار ه‌باران و قدس اکران خواهد شد و همچنین جشنواره در روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.
علاقه مندان می توانند جهت خرید بلیت‌ های این جشنواره به سایت www.cinematicket.org مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر