کد خبر: 944694
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
انقلاب اسلامی در چهل سالگی
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری شب‌های فرهنگی استان سمنان همزمان با جشن‌های چهل سالگی انقلاب خبر داد.

مهدی جمال ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این ویژه‌برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: شب‌های فرهنگی شهرستان‌های هشت‌گانه این استان به مدت چهار روز متوالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ویژه برنامه‌هایی با مشارکت استانداری سمنان، فرمانداری شهرستان سمنان و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای شب‌های فرهنگی گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌ها گفت: برنامه‌های شاد فرهنگی استان سمنان شامل مراسم آئینی، استندآپ کمدی، موسیقی‌ محلی و سنتی، مسابقه و ... در حاشیه این نمایشگاه تحت عنوان شب های فرهنگی برگزار می‌شود.

جمال افزود: برنامه شب‌های فرهنگی از پانزدهم بهمن ماه و با اجرای هنرمندان شهرستان سمنان آغاز می‌شود و شب بعدی (شانزدهم بهمن ماه) به هنرمندان شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه اختصاص دارد.

وی گفت: اجرای شب فرهنگی هفدهم و هجدهم بهمن ماه نیز به شهرستان‌های گرمسار و آرادان و دامغان، میامی و شاهرود اختصاص دارد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه صنایع دستی استان سمنان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و شرکت در برنامه شب‌های فرهنگی می‌توانند همه روزه از پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه از ساعت 17 تا 20 در محل دائمی نمایشگاههای شهر سمنان حضور داشته باشند.

محل دائمی نمایشگاه‌های شهر سمنان در کیلومتر پنج جاده سمنان به شاهرود ، جنب مجموعه گمرک واقع شده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار