کد خبر: 944651
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی 16 هزار و 700 کلاس درس در استان ایجاد شد.

ابراهیم محمدی در مراسم نواخته شدن چهلمین زنگ انقلاب که در محل مدرسه شهید ساکومجنونیانس ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: چهلمین سال انقلاب اسلامی، چهل سال ایثار و از خودگذشتگی و افتخار با شعار نگاهی افتخارآمیز به گذشته و امید به آینده است.
وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی و با رهبری فرزانه انقلاب جشن می‌گیریم و دانش‌آموزان، آینده‌ساز میهن اسلامی بوده و معلمان نیز تربیت نسل آینده را عهده‌دار هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروزه بعضی از معاندان که چشم دیدن بال و پر گرفتن کشور جمهوری اسلامی ایران را ندارند، گفت: معاندین و دشمنان اسلام سعی می‌کنند پس از 40 سال اتفاقات و پیشرفت‌هایی را که پس انقلاب رخ داده، کمرنگ جلوه دهند.
وی بیان کرد: اکنون آموزش و پرورش استان نزدیک پنج هزار مدرسه و 600 هزار دانش آموز دارد، در حالیکه مدارس پیش از انقلاب دو هزار و 600 واحد آموزشی و 300 هزار دانش آموز بود.
محمدی با بیان اینکه کارها و اقدامات مهم و اساسی در طول 40 سال اتفاق افتاده است تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار و 600 پروژه در قالب ورزشی، کانون و اردوگاه در استان ساخته شد.
وی گفت: تعداد هنرستان‌ها قبل از انقلاب 6 واحد بود اما امروز به 251 واحد افزایش یافته و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، 22 دارالقرآن، 19 پژوهش‌سرا، 28 مدرسه استعدادهای درخشان،51 مدرسه شاهد، 6 اردوگاه، سه درمانگاه، هفت هزار و 412 کتابخانه کلاسی، 971 کتابخانه مستقل و بیش از 650 نمازخانه مستقل در مدارس وجود دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی 16 هزار و 700 کلاس درس ایجاد شد و علاوه بر آن، پیش از انقلاب، خبری از ارتباطات و دولت الکترونیک نبود، اما در حال حاضر بیش از چهار هزار مدرسه تحت وب فعال هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها