کد خبر: 944559
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و هنری به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی  در اختتامیه جشنواره فرهنگ و هنر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه برگزارکنندگان این جشنواره‌ها سعی کنند جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد، افزود: باید این جشنواره ها رنگ اسلام داشته باشد.

وی سپس گفت: ما کسانی نیستیم که با لغزش فکری و عملی مقابل جبهه انقلاب قرار بگیریم. با تمام قدرت مقابل تهاجم فرهنگی با قدرت ایستاده ایم و نمی ‌گذاریم دشمن به جایی برسد، پیام ما به مردم نیز این است که دشمن نمرده و باید مقابل آن تحرک داشت و امسال خواهیم دید که ۲۲ بهمن هنرمندانه‌ تر و رنگ استکبار ستیزی بیشتری خواهد داشت.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن با ابزار فرهنگ و هنر به مقابله با انقلاب آمده و نیروهای انقلابی نیز باید با استفاده از ابزار فرهنگی مانند شعر، فیلم، سرود، فضای مجازی به دفاع از اسلام بپردازند، گفت: هرچه که در این کنگره بوده برای عزت و شرف هنرِ این کشور است اما چه کنیم که در مقابل این هنرمندان مومن از افتتاحیه فجر بگوییم، جشنواره‌ای که برای چهلمین سالگرد انقلاب بود اما در این مراسم سخنان وقیحانه توسط کارگردانان و تجلیل شوندگان زده شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی ها در کشور به دنبال تحریف اسلام هستند، افزود: اسلام بی خطر و به عبارتی اسلام آمریکایی را در جامعه تبلیغ می کنند که باید با تمام قدرت مقابل ترویج این تفکر انحرافی و غلط عده ای غرب گرا ایستاد.

وی با اشاره به اینکه جبهه استکبار تنها راهی که برای نابودی انقلاب دنبال می‌کند استحاله انقلاب از طریق نفوذ هنری است، ادامه داد: دشمنان و کسانی که وعده دادند انقلاب نخواهد توانست چهل سالگی خود را جشن بگیرد شاهد باشند که انقلاب اسلامی نه تنها چهل سالگی خود را جشن می‌ گیرد بلکه تنومندتر شده و شاهد ذلت دشمنان است.

حاجی صادقی با اشاره به برگزاری کنگره ملی فرهنگ و هنر در تبریز اظهار داشت: برگزاری این مراسم در تبریز که مرکز تمدن اسلامی و مهد فرهنگ و هنر است این پیام را به مسئولان و هنرمندان می‌ رساند که مواظب باشید دشمن می‌خواهد از دریچه هنر، جان انقلاب را بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن سبک زندگی غربی خود را در قالب هنر دیکته می کند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی فقط تولد جدید اسلام ناب محمدی نبود و بلکه رسالتی برای آینده است و باید از این نظام و انقلاب دفاع کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر