کد خبر: 944556
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
سپاه عاشورا به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای را منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال عشر 
این آیه ی امید بخش ملتی است که با انفاس قدسی امام و مقتدایش حضرت روح الله، سرزمین خود که قرنها زیر پنجه های ظلمت ستمشاهی به اسارت رفته بود را نجات داد. این قلب تاریخی، این تحول و انقلاب اتفاق نمی افتاد مگر به ایمان مردان و زنان این سرزمین و امدادهای الهی.
 
جبهه‌ی دشمن قسم خورده‌ی انقلاب چنان سرمست و مغرور از اقتدار ظاهری خویش بود که گویی قرن‌های مدید این سلطنت پایدار خواهد ماند، اما خداوند سرنوشت ملت ایران را به گونه ای دیگر رقم زد. 
 
امروز پس از ۴۰ سال، ایران اسلامی چنان در جایگاه عزت و اقتدار ایستاده است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار هیچ طرفی در مواجهه‌ی با آن نمی‌تواند ببندد و شاهد این مدعا حضور فرزندان رشید و مدافعان حریم اهل بیت(ع) و حامیان مستضعفان در کشورهای مظلوم سوریه و عراق است که درود خدا بر روح تمام مدافعان و مجاهدان و شهدای عزیزمان. 
 
این شکوه و پایداری در  برابر ۴۰ سال توطئه، جنگ، تحریم و ترور فقط و فقط از بن مایه‌ی ایمان ملتی سرچشمه میگیرد که در راه آرمان اسلام ناب، از جان و مال و فرزندان خویش گذشت و خون خود و عزیزانش را به پای درخت تنومند انقلاب ریخت.
 
اگر چه بدخواهان در سال‌های اخیر در پروژه‌ی ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، خصوصا جوانان این سرزمین از طریق رسانه‌های خویش هیچ تلاش بی پرده و گستاخانه‌ای دریغ نکرده‌اند و حتی از درون کشور برخی جریانات وابسته به غرب در این امید واهی دمیده‌اند، اما تاریخ چهار دهه انقلاب نشان داده که این ملت از تمام برهه‌های حساس و تهدیدات دشمنان به برکت ایمان ملت و رهبری حکیمانه ولیّ و مقتدای خویش با سربلندی عبور کرده و دوباره سیلی محکمی بر  چهره ی استکبار وارد نموده است.
 
اما در چهل سالگی انقلاب و در آستانه دهه فجر، دولتمردان و مسئولین کشور باید با تمام وجود، در راه رفع مشکلات اقتصادی از طریق اجرای مجاهدانه اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا مبادا دشمن امیدوار به رخنه و نفوذ گردد.
 
یقین داریم که امسال با وجود همه ی مشکلات و مطالبات زمین مانده و به حق مردم بزرگ و عزیز، حضوری باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شاهد خواهیم بود و دشمنان اسلام سیلی دیگری از ید امت واحده خواهد خورد.
 
اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر