کد خبر: 944547
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
شهردار مشکین دشت:
شهردار مشکین دشت فردیس با اشاره به نیاز‌های درمانی این شهر ۸۰ هزار نفری گفت: برای ساخت بیمارستان آماده واگذاری زمین به دانشگاه علوم پزشکی البرز هستیم.

سیدجعفر موسوی در نشست با خبرنگاران افزود: اکنون ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی از نیازهای این شهر بوده و شهرداری در این زمینه آماده کمک به دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای منطقه مشکین دشت و شهرستان فردیس اتصال به بزرگراه تهران - کرج است که در این زمینه باید فرمانداری های کرج و فردیس اهتمام ویژه داشته باشند.

موسوی گفت: برای اجرای این پروژه حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اگر مسئولان 2 شهرستان کرج و فردیس اهتمام کنند قابل تامین است.

شهردار مشکین دشت در خصوص تامین فضاهای ورزشی در این شهر اظهار داشت که تاکنون چند سالن و پروژه ورزشی احداث کرده ایم که احداث 2 زمین چمن مصنوعی از جمله پروژه ها است.

وی با اشاره به وجود کانال های بزرگ آب در مشکین دشت گفت: طبق برنامه ریزی درصدد احداث سرپوش و ایجاد معبر بر روی این کانال ها هستیم .

موسوی گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری مشکین دشت برای سال آینده به شورای اسلامی شهر 420 میلیارد ریال است که نرخ عوارض و خدمات با حدود 10 تا 12 در افزایش دیده شده است.

80 درصد املاک مشکین دشت قولنامه ای هستندرضا نصرتی مطلوب رئیس اسلامی شهر مشکین دشت نیز گفت: 80 درصد املاک مشکین دشت قولنامه ای بوده که پیگیر سند دار کردن این املاک هستیم .
وی در خصوص برنامه های فرهنگی در مشکین دشت اظهار داشت: متولی مسایل فرهنگی دستگاههای متعددی هستند اما مجموعه شهرداری و شورای شهر به نوبه خود در حوزه فرهنگ فعالیت هایی را انجام می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت گفت: برای افرادی که بخواهند در بافت فرسوده احداث بنا داشته باشند شهرداری 75 درصد تخفیف عوارض می دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار