کد خبر: 944534
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر لزوم رعایت شئون مذهبی در جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در استان تاکید کرد.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان خطاب به مسوولان ستاد دهه فجر اظهار کرد : مراقب باشید، جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، رنگ و بوی غیر اسلامی به خود نگیرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در مساجد گفت: مساجد و نماز جمعه حرمت بسیار والایی داشته و باید در ایام الله دهه فجر امسال، از اجرای برنامه‌ها و سرودهایی که حرمت این‌ دو مهم را زیر سوال می‌برد، پرهیز شود .

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه امام‌(ره) فرمودند هدف از انقلاب اسلامی آزادسازی ملت ایران از استبداد داخلی و مظلومین جهان از چنگال ستمگران بود تصریح کرد: در نظام‌ جمهوری اسلامی به برکت انقلاب باید تلاش‌کنیم تا زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر(عج)، فراهم ‌کنیم .

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با ابراز خرسندی از تعدد و تنوع برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه های دهه فجر سال جاری از لحاظ کمی بسیار خوب است اما باید سعی کنیم کیفیت برنامه‌ها را نیز ارتقاء دهیم .

امام جمعه سمنان ادامه داد: اسلام همیشه بر کیفیت تاکید کرده و لذا باید همراه با کمیت برنامه‌ها به کیفیت ‌نیز توجه ‌کنیم .

شاهچراغی با اذعان به اینکه وحدت یکی از مولفه‌های اصلی کیفیت در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است بر ضرورت توجه به وحدت و انسجام در برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تاکید و اضافه کرد: سه مولفه، کجا بوده ایم، کجا هستیم و برای ادامه ‌مسیر چه برنامه ای داریم، باید شاخصه اصلی برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری در استان باشد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار