کد خبر: 944530
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
خطیب نماز جمعه شهرکرد:
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه نیز همزمان است و انقلاب نشات گرفته از انقلاب اهل بیت است لذا باید جشن‌های پیروزی انقلاب در شان اهل بیت برگزار شود و به شکل مرتب مردم و مسئولان در عرصه و در کنار یکدیگر باشند تا این جشن‌ها را با شکوه و در شان حضرت زهرا (س) برگزار کنند.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 12بهمن‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: امروز روز ورود امام راحل به میهن پس از 15 سال است و مردم با شور و هیجان از ایشان استقبال کردند.
وی افزود: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت و همه شاهد هستند که برخی افراد که روی کار آمدند، تلاش کردند تا انقلاب را استهاله شده نشان دهند اما این گونه نشد و به فضل پروردگار انقلاب با محتوای خود ماندگار است هرچند به آن زیبایی دلخواه نرسیدیم.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: باید به طور مداوم زیبایی‌‎‌ها را گفت تا بدانیم 40 سال پیش شاهی در ایران حکومت می‌کرد که در اختیار آمریکا و غلام حلقه به گوش آنان بود و تمام آمریکایی‌ها در ایران حاکم بودند و مردم را به اسارت گرفته بودند اما امروز کشور به اوج استقلال رسیده است.
وی ادامه داد: امروز آمریکا ضعیف شده و به سمت ذلت نهایی در حرکت است و این مهم، امری واضح است.
حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد: در زمان طاغوت انواع فسادها به دست شاه و ماموران او در کشور ترویج می‌شد و این فسادها سوغات حکومت برای مردم بود اما امروز حکومت ایران با انواع فساد مبارزه می‌کند.
وی تاکید کرد: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه نیز همزمان است و انقلاب نشات گرفته از انقلاب اهل بیت است لذا باید جشن‌های پیروزی انقلاب در شان اهل بیت برگزار شود و به شکل مرتب مردم و مسئولان در عرصه و در کنار یکدیگر باشند تا این جشن‌ها را با شکوه و در شان حضرت زهرا (س) برگزار کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه این روزها روز فناوری فضایی است، تصریح کرد: این فناوری یک دستاورد عظیم است و فناوری پرتاب کننده ماهواره به فضا در ایران محقق شده که تنها چند کشور معدود در دنیا این فناوری را دارند و قطعا آینده روشنی در عرضه فضایی خواهیم داشت.
وی اظهار کرد: 15 بهمن ماه سالروز تشکیل دولت موقت است و امام راحل هنگام ورود به میهن در بهشت زهرا فرمودند به پشتوانه مردم دولت تعیین می‌کنند که متاسفانه دولت موقت خوش ندرخشید اما در مقطعی کارهایی انجام داد.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: برخی افراد که با این نظام کنار نیامدند، گاهی توییت کرده و چیزهایی می‌نویسند که افرادی که در دولت موقت بودند تا آخر بر منافع ایران ماندند که این طور نبود و از این افراد این انتظار نمی‌رود که این گونه سخن بگویند بلکه دولت موقت نقش‌هایی ایفا کرد اما همپای انقلاب نتوانست حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: 17 بهمن ماه سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلت نظام در سال 66 است که آثار و برکات فراوانی در پی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر