کد خبر: 944529
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
استاندار چهار محال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات همواره و در همه دوران‌ها بوده و در آینده نیز شاهد مشکلات خواهیم بود، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا مشکلات را بزرگ و دستاورد‌ها را کوچک جلوه دهند تا مردم نسبت به انقلاب ناامید کنند
قبال عباسی 12 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور که با حضور جمعی از مسئولین و عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه آمارهای جهانیان حاکی از پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در این چهل سال است، افزود: ایران در تولید مقالات عملی جز رتبه های برتر جهان و هشتمین قدرت نظامی برتر جهان است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات همواره و در همه دوران‌ها بوده و در آینده نیز شاهد مشکلات خواهیم بود، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا مشکلات ر ا بزرگ و دستاوردها را کوچک جلوه دهند تا مردم نسبت به انقلاب ناامید کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اکنون ایران در تولید ناخالصی داخلی رتبه هشت جهان و جذب گردشگر علی‌رغم همه تبلیغات سوء دشمنان رتبه هفت جهان را داراست.
عباسی با تاکید بر اینکه بیش از 90 درصد از زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری در 30 سال گذشته و پس از جنگ تحمیلی به وجود آمده است، ادامه داد: پیشرفت‌های این استان در سال‌های انقلاب قابل قیاس با سال‌های پیش از پیروزی انقلاب نیست.
وی از افتتاح 346 پروژه همزمان با دهه چهارم فجر انقلاب در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون حدود سه هزار پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان در استان افتتاح شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اشکالات و ایرادات ممکن است در همه مسئولیت‌ها باشد لذا نباید همگام با دشمن مشکلات را بزرگ کنیم، تصریح کرد: ما باید ناکارآمدی‌ها و مشکلات را اصلاح کنیم و متحد و منسجم و صادقانه و شجاعانه در کنار هم و در مقابل دشمنان بایستیم.
عباسی با اشاره به اینکه دشمنان نظام، ولایت و دولت را هدف گرفته‌اند تا با تخریب آن ها مردم را جمع کرده و از انقلاب مایوس کنند، افزود: در این چهل سال دولت‌های بسیاری بر سر کار آمد و خدمات بسیاری داشتند هرچند مشکلاتی هم در همه دولت‌ها وجود دارد اما هرگز اجازه نداند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در کنار همه مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد مردم باید تحریم‌ها، فشارها و کارشکنی‌های دشمنان را نیز ببینند تا قضاوت درستی از مسائل داشته باشند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر