کد خبر: 944492
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت
شهردار تهران در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، دستوراتی را خطاب به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) صادر کرد. ‎
سرویس جامعه جوان آنلاین: در پی حضور رهبر معظم انقلاب در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب و مزار مطهر شهدای دفاع مقدس، طی تذکری یکسان‌سازی قبور شهدا را رد و بر تداوم و استمرار حفظ شکل اولیه آن‌ها تأکید فرمودند.
در این زمینه رهبر معظم انقلاب پس از زیارت مزار شهدای بهشت زهرا تهران فرمودند: یکی از کار‌های بدی که بعضی از مدیران گلزار‌های شهدا انجام می‌دهند، یکسان‌سازی قبور شهداست. این [جا]خوب است، همین درست است که صاحبان این شهدا بیایند؛ پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان علامتی داشته و یا عکسی داشته باشند، این خوب است.
ایشان همچنین افزودند: این شکل، شکل طبیعی است. هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها]را صاف کنیم، به خیال اینکه می‌خواهیم زیباسازی کنیم. زیبایی هر جایی و هر چیزی به حسب خودش است؛ زیبایی انسان، باغ، قبرستان و زیبایی هر چیزی را باید به حسب خودش محاسبه کنیم.
به همین منظور و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیروز حناچی شهردار تهران به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) دستور داد که مزار مطهر شهدا باید به صورت طبیعی و طبق سلیقه خانواده‌های محترم و معزز شهدا و با یادگاری‌هایی که از این عزیزان برجای مانده، حفظ شود.
حناچی تأکید کرد که سازمان بهشت زهرا (س) باید برنامه‌هایش را در جهت حفظ ظاهر طبیعی و اولیه مزار مطهر شهدا استمرار ببخشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار