کد خبر: 944486
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
این دومین باری است که برای نمایش اقتدار و ولایت‌مداری‌شان گرد هم می‌آیند، اما این بار اجتماع دختران انقلاب پرشورتر از بار نخست بود. ۱۸ تا ۲۰ هزار دختر و پسر انقلابی در روز منتهی به آغاز دهه فجر و در ایام شهادت حضرت‌زهرا (س) با حجاب زهرایی‌شان در میدان امام‌حسین (ع) و در کنار مزار پاک شهدای گمنام دفاع مقدس گرد هم آمدند تا نشان دهند، دختران انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب همانند مادرانشان در روز‌های نخست انقلاب به اسلام، انقلاب و دستاورد‌های خون پاک شهیدان پایبندند و ۴۰ سال حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی مردان و زنان، دختران و پسران انقلاب را برای ادامه این مسیر، پرشورتر و باانگیزه‌تر کرده است. خانواده مرضیه هاشمی فعال رسانه‌ای و جمعی از خانواده‌های شهدا از مهمانان ویژه این گردهمایی بودند.
كبری فرشچی
سرویس جامعه جوان آنلاین: اجتماع دختران انقلاب عصر روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه با سخنرانی استاد علیرضا پناهیان در میدان امام‌حسین (ع) تهران برگزار شد. آغازگر این گردهمایی قرائت بیانیه‌ای از سوی خواهرزاده مسیح علی‌نژاد بود. وی بار دیگر با قرائت بیانیه بر ایستادگی خانواده‌اش پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تأکید کرد. دختران انقلاب حاضر در این اجتماع با فریاد «الله‌اکبر» خود از بیانیه خواهرزاده مسیح علی‌نژاد استقبال کردند.

پناهیان: بعضی‌ها با مسخره‌کردن حجاب رأی جمع می‌کنند
حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم با انتقاد از خلأ‌های موجود در تبلیغ زیبایی‌های حجاب در مساجد گفت: «صرف‌نظر از صدمات بی‌حجابی و امثال آنکه در ابعاد اجتماعی و سیاسی مطرح شده است، در مناسبت‌هایی ما مرگ بر امریکا می‌گوییم و دشمن‌ستیزی می‌کنیم، اما به‌طور کلی در فرهنگ ما هنوز خلأ‌هایی درخصوص تبلیغ زیبایی‌های حجاب حتی در مساجد دیده می‌شود. این در حالی است که نظرسنجی‌های صورت‌گرفته از جوانان درباره حجاب نشان می‌دهد، بیش از ۷۰ درصد جوانان تأکید دارند نمی‌توانند حجاب نداشته باشند.»
وی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس افزود: «متأسفانه از یک نماینده مجلسی شنیده‌ام که گفته است، ما با ۴۰سال بدرفتاری با جهان موجب این مشکلات شده‌ایم. کسانی که در حد نمایندگان مجلس چنین حرفی را مطرح می‌کنند، دیگر مشخص است که جامعه ممکن است چگونه بعد‌ها فکر کنند.»
به گفته حجت‌الاسلام پناهیان ما بالاترین ذخایر انرژی را در جهان داریم. این ثروت کلان موجب شد تا دشمن پیدا کنیم. این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمنان همان دشمنان آزادی و رفاه ما هستند، افزود: «دشمنان حجاب و عفاف دشمنان سرزمین‌مان هستند، به همین علت حجاب امروز فراتر از ابعاد معنوی، دینی، انسانی و خانوادگی به عنوان سنگری محکم، مأمن امنیت جامعه است.»
از نگاه پناهیان باید در مدارس برای دانش‌آموزان تبیین شود که چرا صهیونیست اصرار دارد حجاب را به هر شکلی در ایران نشانه رود و از بین برود. وی تأکید کرد: «حجاب امروز ما واقعاً یک اعجاز الهی است، زیرا ما آنطور که باید تبلیغی از زیبایی‌های آن را ندیده‌ایم، بعضی‌ها با مسخره‌کردن حجاب رأی جمع می‌کنند، زمانی کاریکاتوری از حجاب درست کردند تا بطن حجاب را در جامعه زیر سؤال ببرند، هیچ اقدامی علیه حجاب به اندازه اقدامات برخی از سیاستمدارانمان در این باب نیست.»
به گفته این استاد حوزه و دانشگاه ما در حال مبارزه نرم با دشمنانمان هستیم و در آن تنهاییم، حجاب امروز و اعجاز امروز ایران از حجاب و چادر‌های دختران بنی‌هاشم و از داخل کوچه‌های مدینه و خانه فاطمه (س) به اینجا رسیده است.
مرضیه هاشمی فعال رسانه‌ای که به تازگی از زندان امریکایی‌ها آزاد شده هم بنا بود در جمع دختران انقلاب حاضر شود، اما وی به علت سختی‌هایی که در امریکا متحمل شده است، نتوانست به این جمع بیاید، اما خانواده این فعال رسانه‌ای با دختران انقلاب همراه شدند.
در پایان این مراسم از آمنه ابراهیم‌پور افسر جنگ نرم، فاطمه آذری، فرد فعال حوزه امر به معروف و خانواده شهدایی همچون مادر و خواهر شهید حججی، مادر و خواهر شهید حدادیان، همسر و دختر شهید صیاد شیرازی، همسر و خواهر شهید تهرانی مقدم، خواهر شهید پلارک، خواهر شهید هادی و مادر محمد طا‌ها شهید پنج ساله حادثه تروریستی اهواز تقدیر به عمل آمد.
حسن ختام این مراسم برپایی مجلس عزاداری و نوحه خوانی ایام فاطمیه بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار