کد خبر: 944467
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۶ میلیارد ریال اعتبار به منظور تداوم عملیات ساخت کتابخانه مرکزی اراک تخصیص یافت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 6 میلیارد ریال اعتبار به منظور تداوم عملیات ساخت کتابخانه مرکزی اراک تخصیص یافت.

اصغر حمزه لویی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: 40 میلیارد ریال اعتبار برای سال 97 به این طرح فرهنگی اختصاص شده است اما به دلایلی بخشی از آن تخصیص یافته است. 
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح فرهنگی سال 91 کلید خورده است و تاکنون با صرف 80 میلیارد ریال تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سه هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه فرهنگی اراک نیاز است و درصورت تخصیص اعتبار ملی به آن آهنگ تکمیل طرح افزایش یافته و علاقه مندان به مطالعه می توانند از این فضا بهره مند شوند.
حمزه لویی گفت: ساختمان کتابخانه مرکزی استان در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع با زیربنا 18 هزار و 700 مترمربع در هفت طبقه بنا شده است.
وی افزود: سالن مطالعه کتاب، بازارچه کتاب، فضای نگهداری اسناد تاریخی، کتابخانه ویژه نابینایان، مرجع کتاب های با ارزش و پارکینیگ از بخش های در نظر گرفته شده برای کتابخانه مرکزی استان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار