کد خبر: 944409
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
دست خالی شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی در چهل سالگی انقلاب اسلامی
بی‌بی‌سی به هر دری می‌زند تا چهل سال انقلاب اسلامی را سرشار از بدبختی جلوه دهد، اما این تلاش‌های واهی خود گواهی شده‌اند بر چهل سال سازندگی در دوران پسادیکتاتوری. به این ترتیب بهتر است سربازان ملکه پیش از آنکه دستگاه سلطنت جیره‌ومواجبشان را قطع کند، ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب را قطع کرده و به همان تحلیل‌های آبکی خود از وقایع روز ادامه دهند. به قول حضرت حافظ «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست».
محمد صادق عبداللهی

سرویس سیاسی جوان آنلاین: شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی تمام سعی خود را می‌کند تا چهل سال گذشته را سرشار از بدبختی، نکبت و خرابی جلوه دهد. کمپین #چهل_سالگی_انقلاب از جمله سناریوهای رسانه‌ای این شبکه است. آن‌ها از مخاطبین خود خواسته‌اند، تصاویری از اماکن شهری در ایران ارسال و این اماکن را با تصاویر قبل از انقلاب مقایسه کنند.

برای مثال در یکی از این موارد تصویری از سینما رادیوسیتی تهران ارسال شده است و در توضیح آن نوشته: «فرزاد در فراخوان #چهل_سالگی_انقلاب ما شرکت کرده و عکسی از سینما رادیوسیتی تهران بعد از انقلاب به همراه عکسی قدیمی از همین مکان فرستاده. سینما رادیوسیتی از مدرن ترین سینماهای ایران بود که در آبان ۵۷ به آتش کشیده شد و پس از آن مصادره شد و متروک ماند.»

دست خالی شبه رسانه ملکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی

این در حالی است که پس از انقلاب اسلامی صدها سینما در سراسر کشور، حتی شهرستان‌ها، ساخته شد؛ سینماهایی بسیار مدرن و مجهز که پیش از انقلاب تصورشان در رویا هم امکان پذیر نبود. در تهران پردیس‌های سینمایی بزرگی ساخته شده است که سالن‌های بسیار مجهز و کارآمدی دارند. پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۰ سالن یا پردیس سینمایی کوروش با ۱۲ سالن با گنجایش ۲۸۰۰ نفر نمونه‌هایی از این دست است.

در یکی دیگر از عکس‌های این کمپین عکسی از میدان ولیعصر منتشر شده است. این تصویر با آنکه با شیطنت، بی‌انصافی و مقایسه عکسی از شب و ساعات اوج ترافیک خواسته است بی‌نظمی و ترافیک را به نمایش بگذارد اما خود نشان دهنده یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری تهران با عنوان «ایوان انتظار» است.

دست خالی شبه رسانه ملکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی

این ایوان که ۷ طبقه زیر زمین است، در حدود ۴۳ هزار متر مربع زیربنا دارد که دارای ۴۵ دستگاه پله برقی می‌باشد. در ساخت این سازه بیش از ۱۰ هزار تن میل‌گرد، ۶۶ هزار متر مکعب بتون‌ریزی و ۹۰ هزار متر مربع قالب بکار رفته است.
 
دست خالی شبه رسانه ملکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی
 
دست خالی شبه رسانه ملکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی
 
نمونه‌های فوق که مشتی است نمونه خروار، اثبات می‌کند که چقدر دستان کسانی که سال‌ها به خاطر حرکت انقلابی مردم ایران برای پایان دادن به دیکتاتوری سوخته‌اند، خالیست که برای مبارزه با نظام اسلامی اقدام به کارهایی می‌کنند که همان نیز گواهی می‌شود بر چهل سال سازندگی و اقتدار در دوران پسا انقلاب اسلامی.
 
با این اوضاع بهتر است سربازان ملکه پیش از آنکه دستگاه سلطنت جیره و مواجبشان را قطع کند، ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب را قطع کرده و به همان تحلیل‌های آبکی خود از وقایع روز ادامه دهند. به قول حضرت حافظ «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار