کد خبر: 944373
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
نماینده، ولی فقیه کردستان:
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند کاری کنند که شهادت‌طلبی بین مسلمانان از بین برود و دن اسلام تضعیف شود.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی در اجلاسیه شهدای شهرستان کامیاران که در ورزشگاه زنده یاد سورسوری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند کردستان سرزمین فدا کاری‌های بزرگ است و هرچه قدرت، عزت و پیشرفت داریم مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران است.

 وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده من دوستدار کسانی هستم که در مسیر فی سبیل‌الله و در برابر دشمنان خدا و دین اسلام قدم برمی‌دارند، افزود: شهیدان کسانی هستند که مالشان، جانشان و ناموسشان را فقط با خداوند متعال معامله می‌کنند خداوند در مقابل کارشان بهشت را به آنها هدیه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی در این راه صبر پیشه می‌کنند و در راه خدا سختی‌ها را تحمل می‌کنند چه خود آن شخص و چه خانواده آن جز صابرین هستند و خداوند دوستدار صابرین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال آن هستند  که شهادت‌طلبی را از میان مسلمانان بردارند و موجب تضعیف دین مبین اسلام شوند.

آیت‌الله شاهرودی یادآور شد: خداوند می‌فرماید وقتی شهیدی به درجه شهادت می‌رسد مستقیم به پیشگاه خود خدا می‌رسد چون دارای جایگاه و مقام والایی است چراکه شهید مسیر خدایی را در راه زندگیش انتخاب کرده است. 

وی اعلام کرد: خداوند در سوره محمد(ص) می‌فرماید کسانی که در راه خدا می‌روند و با دشمنان اسلام به جنگ در می‌آیند فکر نکنند که عمل آنها زایل می‌شود بلکه جایگاه و مقامشان را به آنها نشان داده‌ایم که چه درجه و فضیلتی دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان در اطراف ما هستند چرا که به نام اسلام وارد شده‌اند، اضافه کرد:دشمنان می‌خواهند اسلام را خدشه‌دار کرده و بی‌رنگ نمایند و آمریکا نیز ‌می‌خواهد کل دنیا را تابع و مطیع خود بسازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر