کد خبر: 944355
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
رونمایی از پرسپولیس جدید در جام حذفی
یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی عصر امروز (ساعت ۱۵) با رویارویی سپیدرود و پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل رشت پیگیری می‌شود.
دنيا حيدری
سرویس ورزش جوان آنلاین: سردار جنگل که دو روز قبل شاهد یکی از شگفتی‌های جالب توجه رقابت‌های حذفی کشور و پیروزی داماش گیلان برابر سایپای علی دایی (متخصص جام حذفی) بود، این‌بار میزبان مصاف سپیدرود با پرسپولیس تهران است، میزبان رویارویی برانکو با شاگرد سابقش.

رؤیای تکرار شگفتی
مصاف پروفسور و جادوگر (دیدار استاد و شاگرد) بدون شک جذاب‌ترین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی است. برانکو امروز از پرسپولیسی جدید رونمایی می‌کند. از پرسپولیسی که برای اولین بار بعد از پایان محرومیتی که فیفا برایش در نظر گرفته بود به میدان می‌رود، آن هم برابر یاران کریمی. تیمی که شاید از لحاظ نفرات و مهره فاصله زیادی با نایب‌قهرمان آسیا داشته باشد، اما انگیزه‌های زیادی برای برتری در این دیدار خانگی و تکرار شگفتی‌سازی داماش در سردار جنگل دارد.

رونمایی از پرسپولیس جدید
پرسپولیس در حالی امروز به مهمانی سپیدرود می‌رود که برانکو هنوز در استفاده از بیرانوند در رشت مردد است. گلر ملی‌پوش سرخپوشان نه فقط خسته سفر به امارات است که بعد از شکست ناباورانه تیم ملی برابر ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا از لحاظ روحی - روانی نیز شرایط مساعدی برای حراست از دروازه پرسپولیس برابر یاران کریمی ندارد. مسئله‌ای که پروفسور را برای استفاده از او در این بازی مردد کرده است و ترجیح می‌دهد به رادوشویچ میدان دهد تا بیرانوندی که هنوز خسته سفر است و باختی که هضم کردن آن بی‌شک برایش به این آسانی‌ها نخواهد بود. علاوه بر بیرانوند، مهدی ترابی دیگر ملی‌پوش سرخپوشان و همچنین احمد نوراللهی هم از جمله نفراتی هستند که بازی با سپیدرود را از دست خواهند داد، اما شاید مهم‌ترین مسئله برای برانکو رسیدن سیدجلال به این بازی باشد. کاپیتان سرخپوشان که در تمرین روز سه‌شنبه با مصدومیت مواجه شد. برانکو، اما بدون شک در این بازی از سروش رفیعی و گلزن خارجی جدید تیمش رونمایی خواهد کرد.

دست خالی کریمی برابر یاران برانکو
سپیدرود با دست خالی به مصاف پرسپولیس می‌رود. کریمی در حالی باید تیمش را برای مصاف با پرسپولیس آماده کند که چهار بازیکن تیمش مصدوم هستند و حضور چهار بازیکن دیگر برابر سرخپوشان تهرانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیام صادقیان، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم تهی‌دست و لوکا نوزادزه چهار بازیکن مصدوم سپیدرود هستند که بازی مقابل پرسپولیس را از دست داده‌اند. ضمن اینکه حسین ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، علی عباسی و حامد محمودی هم به دلیل مصدومیت، حضورشان در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مسئله‌ای که می‌تواند کار جادوگر را برای عبور از سد تیم پروفسور و رسیدن به یک‌چهارم نهایی رقابت‌های حذفی کشور بسیار سخت کند!

مسیر دشوار
برانکو، اما قبل از راهی شدن به رشت بار دیگر تأکید کرد که تیمش هدفی جز کسب جام ندارد و بعد از دست رفتن جام قهرمانی لیگ قهرمانان، نمی‌خواهد جام دیگری را از دست بدهد. این یعنی پرسپولیس جز کسب پیروزی در سردار جنگل به نتیجه دیگری نمی‌اندیشد. هرچند که مسیر این تیم برای حضور در فینال چندان هم ساده نیست و یاران برانکو در صورت پیروزی احتمالی برابر سپیدرود باید در یک‌چهارم نهایی با پدیده و سپس سپاهان دیدار کنند تا یک پای فینال باشند. البته به شرط آنکه مسیر سختی را که در پیش دارند با موفقیت و سلامتی پشت سر بگذارند و طی کنند.

پرسپولیس - سپیدرود با «کمک‌داور اضافه»
یکی از اتفاقات جالب این بازی می‌تواند استفاده از کمک‌داور اضافه (پشت دروازه) باشد. در حالی که مدتی است زمزمه استفاده از VAR در فوتبال ایران به گوش می‌رسد و بسیاری به حضور این تکنولوژی پیشرفته در فوتبال باشگاهی ایران اصرار دارند، در تازه‌ترین اخبار مربوط به داوری استفاده از داور چهارم در دیدار پرسپولیس برابر سپیدرود رشت به گوش می‌رسد و طبق تصمیم‌گیری کمیته داوران، محمدرضا اکبریان و رضا کرمانشاهی به عنوان داوران پشت دروازه به کوبل داوری این دیدار که قضاوت آن برعهده پیام حیدری است به کمک علی میرزابیگی و مهدی عالیقدر و البته محمدرضا منصوری می‌آیند تا در کنار محمدرضا منصوری به عنوان داور چهارم، کمک‌های جدید پیام حیدری در قضاوت مصاف سرخپوشان تهران با یاران علی کریمی باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار