کد خبر: 944343
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ضعف‌های اقتصادی ناشی از بی‌لیاقتی برخی مسئولان است، گفت: برخی مسئولان کار می‌کنند، اما چون توانایی ندارند کار را به خوبی انجام دهند، هیچ نتیجه‌ای از آن گرفته نمی‌شود.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار جوان، محمدباقر قالیباف صبح دیروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و افتتاحیه اندیشکده مطالعات راهبردی گیلان، با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در کنار موفقیت‌های خود ضعف‌هایی نیز داشته که باید برای برون‌رفت از آن‌ها تلاش بیشتری شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیروی انقلاب اسلامی از مکتب اسلام و تمایز آن با سایر انقلاب‌های جهان افزود: انقلاب اسلامی در برابر همه مظلومان مسئول است و اینکه گفته می‌شود اول باید صف گوشت را حل کرد و بعد به فکر سایر ملل بود، فرار به جلو است. وی با بیان اینکه ضعف‌های اقتصادی موجود در کشور نشئت‌گرفته از بی‌لیاقتی مسئولانی است که در گذشته و حال به آن دامن زده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی بدواً نیازمند یک الگوی مدیریتی صحیح برای برون‌رفت از مشکلات و سپس الگو دادن به سایر ملت‌ها است. وی با اشاره به ضعف‌های اجتماعی موجود در کشور بیان کرد: مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی باید در حوزه و دانشگاه تعیین تکلیف شوند. قالیباف با اشاره به وجود فساد در برخی ادارات و سازمان‌ها و لزوم مبارزه با آن گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با فساد مبارزه کنند، اما خود فساد مطلبی دارد که معادل آن بی‌لیاقتی مدیران است. وی با بیان اینکه در نظام اسلامی نمی‌شود شخصی تا ساعت اداری در محل کار و پس از آن در پشت میز شرکت خود بنشیند، گفت: چنین رفتاری، مدیریت لیبرالیستی است و باید از فرهنگ کشور زدوده شود. قالیباف با اشاره به گفتمان نواصولگرایی بیان کرد: کسی که در این نوع گفتمان حضور دارد با ظالم کنار نخواهد آمد و در اصول اولیه مشترک بوده، اما ممکن است در انتخاب ابزار‌ها متغیر عمل کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امریکا لحظه‌شماری ساقط شدن نظام را در امروز و یا فردا می‌کند، افزود: امریکا از ضعف‌هایی که برخی‌ها در داخل از جمله در بخش‌های اقتصادی بر کشور حاکم می‌کنند، سوء استفاده و تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را در اولین فرصت ساقط کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
4 سال است اینجانب همین موضوع را گفته و گفتم ولی گوش شنوا نبود و نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار