کد خبر: 944330
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
بیانیه بنیاد روایت فتح در محکومیت اتفاقات افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
بنیاد فرهنگی روایت فتح در واکنش به تک‌خوانی زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام سخیف و مبتذل نوشت: آنچه در افتتاحیه رخ داد، هیچ سنخیتی با آرمان‌های متعالی و والای انقلاب در عرصه فرهنگ و هنر نداشته و ندارد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: فیلم‌تئاتری به کارگردانی محمد رحمانیان با حضور بازیگران مرد و زن در نقش شخصیت‌های مختلف جامعه- از روحانی گرفته تا تراجنسی- در افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اجرا شد و در پایان زنان حاضر در این نمایش در گوشه‌ای از صحنه ترانه‌ای را با تک‌خوانی یک زن اجرا کردند.
بنیاد فرهنگی روایت فتح در اعتراض به این موضوع بیانیه‌ای صادر کرد و در بخشی از آن نوشت: با کمال تأسف و تعجب، آنچه در مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رخ داد هیچ سنخیتی با آرمان‌های متعالی و والای انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر نداشته و ندارد و تک‌خوانی زن که از محرمات قطعی است، آن هم در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر رجال سیاسی فرهنگی، قطعاً محکوم و اقدامی سخیف و گامی در راستای پروژه‌های ایادی و مزدوران جیره‌خوار غرب در حوزه فرهنگ و هنر است. بنیاد فرهنگی روایت فتح در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است: «به نمایندگی جمعی از هنرمندان متعهد به آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به مراسم آغازین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌دارد. این بنیاد ضمن محکومیت این اقدام سخیف و مبتذل بر تبعیت محض از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای خصوصاً در عرصه فرهنگ و هنر تأکید می‌کند و تعالی و پیشرفت ایران عزیز را جز در قالب احکام نورانی دین مبین اسلام میسر نمی‌داند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار