کد خبر: 944323
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
در پی بارش سنگین برف
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به ۱۴۷۰ مسافر گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

رضا مسافر درباره امدادرسانی به حادثه دیدگان در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بیشترین حادثه دیدگان در محور نقده بوده که توسط پایگاه یئدی گوز به ۴۲۷ خودرو گرفتار شده توسط ۱۰ تیم امدادی متشکل از ۲۴ نفر داوطلب و ۶ نفر پرسنل به یک هزار و ۲۸۱ حادثه دیده امداد رسانی شده است.

وی، افزود: همچنین در اشنویه توسط پایگاه آغ بلاغ ۲۰ خودرو به کمک یک تیم متشکل از یک پرسنل و ۴ داوطلب به ۶۴ حادثه دیده امداد رسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: در ادامه این امدادرسانی ها در چالدران به ۵۴ حادثه دیده گرفتار شده در ۱۸ خودرو توسط ۲ تیم امدادی متشکل از ۶ داولب و ۳ پرسنل، تکاب محور مایین بلاغ ۴۰ حادثه دیده گرفتارشده در ۱۰ خودرو توسط ۱ تیم امدادی متشکل از ۴ داوطلب و یک پرسنل انجام شده است.

مسافر، تصریح کرد: ارومیه، سلماس، چایپاره و پیرانشهر نیز از مکان های امدارسانی شده هستند که در این محور ها جمعا ۴۰ حادثه دیده وجود داشته که توسط ۸ تیم متشکل از ۲۷ نفر داوطلب و ۷ پرسنل بوده است.

انتقال یک بانوی باردار در سلماس توسط جمعیت هلال احمر

وی، اذعان داشت: یک بانوی باردار نیز در سلماس توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابراز کرد: در این امداد رسانی ها در کل به ۴۸۴ خانوار به تعداد یک هزار و ۴۷۰ مسافر گرفتار شده در ۴۸۶ خودرو توسط ۲۲ تیم امدادی متشکل از ۶۶ داوطلب و ۱۸ پرسنل امدادرسانی شده است که یک نفر مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شده اند‌.

مسافر، تاکید کرد: همچنین ۶ بسته آب معدنی، ۱۰ بسته جیره خشک و ۱۶ عدد پتو در بین افراد حادثه دیده توزیع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر